ضرورت نقل درست اتفاقات غزه؛ باید مراقب بود جای قاتل و مقتول عوض نشود
ضرورت نقل درست اتفاقات غزه؛ باید مراقب بود جای قاتل و مقتول عوض نشود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در قرارداد تأمین واگن ها و همچنین محکومیت جنایات اسرائیل، اظهار کرد: پس از حوادث بیمارستان المعمدانی مطالعاتی انجام دادم که ببینم کدام حکومت ها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در قرارداد تأمین واگن ها و همچنین محکومیت جنایات اسرائیل، اظهار کرد: پس از حوادث بیمارستان المعمدانی مطالعاتی انجام دادم که ببینم کدام حکومت ها به این شکل نسل کشی کردند. در یک آمار ۲ هزار نفر در ۲ روز در همین محل کشته شدند.

وی با بیان اینکه امروز این افراد از جایی که اشغال کردند فرار خواهند کرد و این امر قطعی است، یادآور شد: مطالعات در فضای مجازی نشان می دهد که کشتار کودکان در مدارس بومی کانادا به چه شکل بوده است اما عده ای با فیگور گرفتن، بازی را برمی گردانند.

عباسی تأکید کرد: معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران باید به محتواسازی برای آیندگان در خصوص موضوع فلسطین بپردازد. این اتفاقات مقطعی است اما اگر درست نقل نکنیم جای قاتل و مقتول با قدرت رسانه ای تغییر خواهد یافت. امیدواریم شهرداری برنامه ای مدون تدوین کند و به شورا نیز ارائه دهد.

انتهای پیام/