مانور سنجش آمادگی عملیات زمستانی در تبریز اجرا شد
مانور سنجش آمادگی عملیات زمستانی در تبریز اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مانور سنجش میزان آمادگی تجهیزات و اجرای عملیات زمستانی در تعدادی از مناطق دهگانه شهرداری کلانشهر تبریز اجرا شد. به گزارش شهریار، در آستانه فرارسیدن فصل زمستان و ضرورت آمادگی تجهیزات زمستانی برای مواقع بارش برف، طی اعلام هشدار از سوی ستاد معاونت خدمات شهری، عملیات محلول پاشی در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مانور سنجش میزان آمادگی تجهیزات و اجرای عملیات زمستانی در تعدادی از مناطق دهگانه شهرداری کلانشهر تبریز اجرا شد.

به گزارش شهریار، در آستانه فرارسیدن فصل زمستان و ضرورت آمادگی تجهیزات زمستانی برای مواقع بارش برف، طی اعلام هشدار از سوی ستاد معاونت خدمات شهری، عملیات محلول پاشی در تعدادی از معابر اعلام شده اجرایی شد.

در این مانور با اعلام ستاد معاونت خدمات شهری، اجرای عملیات محلول پاشی و سنجش میزان آمادگی تجهیزات و اکیپ های عملیات زمستانی در چهار منطقه از شهرداری تبریز برگزار شد.

در طی اجرای این مانور، عملیات راه اندازی محلول سازها و تولید محلول در کارگاه های محلول سازی و همچنین محلول پاشی در مسیرهای اعلامی از سوی ستاد معاونت خدمات شهری اجرا شد.

راه اندازی کارگاه های محلول ساز در تمام مناطق دهگانه شهرداری، نوسازی و افزایش ماشین آلات و تجهیزات زمستانی و برگزاری دوره های بازآموزی عملیات زمستانی برای نیروهای خدمات شهری از جمله تمهیدات اتخاذ شده از سوی ستاد معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز در راستای آمادگی برای مقابله با برف و یخ بندان در معابر شهر  است و اجرای مانور سنجش میزان آمادگی نیروها و تجهیزات زمستانی در راستای همین تمهیدات بوده است.