ضرورت تسریع اجرای حفاری‌ فاضلاب شهری و رفع گره ترافیکی/ شرکت آب فاضلاب متولی اتصال شبکه فاضلاب خاوران
ضرورت تسریع اجرای حفاری‌ فاضلاب شهری و رفع گره ترافیکی/ شرکت آب فاضلاب متولی اتصال شبکه فاضلاب خاوران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: در طی مدت اجرای حفاری در بلوار شهدای غواص، بصورت روزانه شاهد انتقادات و درخواست های مکرری از سوی شهروندان در راستای رفع گره ترافیکی و انسداد مسیر این بلوار هستیم، درحالیکه متولی و مجری این پروژه شرکت آب و فاضلاب استان بوده و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: در طی مدت اجرای حفاری در بلوار شهدای غواص، بصورت روزانه شاهد انتقادات و درخواست های مکرری از سوی شهروندان در راستای رفع گره ترافیکی و انسداد مسیر این بلوار هستیم، درحالیکه متولی و مجری این پروژه شرکت آب و فاضلاب استان بوده و شهرداری منطقه ۹ تنها همکاری های لازم را معمول داشته است.

به گزارش شهریار، در پی درخواست مکرر شهروندان مبنی بر رفع مشکل ترافیکی و انسداد مسیر در بلوار شهدای غواص که بعنوان اصلی ترین مسیر دسترسی به سطح منطقه و شهرک خاوران است.

بدری حامد به همراه جمعی از مدیران منطقه در بازدید میدانی از محل اجرای عملیات حفاری های بلوار شهدای غواص که به منظور اتصال شبکه فاضلاب خاوران به شبکه سراسری فاضلاب شهری تبریز در جریان است، برتسریع در اجرا و اتمام این پروژه و بازگشایی مسیر تأکید کرد.

شهردار منطقه با انتقاد از پیمانکار شرکت آب و فاضلاب که در طی مدت ۱۰ روز از انسداد مسیر، پیشرفت فیزیکی اندکی در اجرای پروژه داشته، اظهار داشت: در اذهان عمومی، شهرداری منطقه بعنوان مجری و متولی این پروژه قلمداد می شود و از اینرو در طی این مدت روزانه شاهد انتقادات و درخواست های مکرری از سوی شهروندان در راستای رفع گره ترافیکی و انسداد مسیر این بلوار هستیم، درحالیکه متولی و مجری این پروژه شرکت آب و فاضلاب استان بوده و شهرداری منطقه ۹ تنها همکاری های لازم را معمول داشته است.

در این بازدید که نمایندگان دانشگاه تبریز و پلیس راهور نیز حضور داشتند، طی هماهنگی های صورت گرفته، بر ایجاد مسیر موقت برای دسترسی دانشجویان به دانشگاه و عدم پارک خودروی این دانشجویان در باند جنوبی بلوار شهدای غواص تأکید و تصمیم گیری شد.

بدری حامد در پایان این بازدید شبانه خواستار افزایش تجهیزات و افراد فعال در این پروژه شده و اظهار داشت: همانند اجرای دیگر پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان که در سطح کلانشهر تبریز با سرعت و دقت انجام می شود، انتظار دارد این شرکت خدمات رسان با اتخاذ تدابیر لازم و افزایش شیفت های کاری، این پروژه را زودتر از برنامه زمان بندی  به اتمام رسانده و با بازگشایی مسیر مذکور، تسهیل در تردد شهروندان را در حداقل زمان ممکن کند.

شایان ذکر است که شرکت آب و فاضلاب استان پس از اخذ مجوزهای لازم از نهاد های ذیربط و طی مراحل قانونی اقدام به انسداد مسیر و آغاز عملیات حفاری کرده و شهرداری منطقه۹ بر اساس وظایف سازمانی همکاری لازم را در طی مدت اجرای پروژه معمول می دارد.