دولت به حادثه‌دیدگان سیل سیستان کمک کند
دولت به حادثه‌دیدگان سیل سیستان کمک کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در دویست و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از همه سازمان ها، تشکلات و دیگر بخش ها درخواست داریم که هر کاری می توانند انجام دهند تا ملت مظلوم غزه هرچه زودتر از زیر فشارهای رژیم غاصب خارج شوند، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در دویست و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از همه سازمان ها، تشکلات و دیگر بخش ها درخواست داریم که هر کاری می توانند انجام دهند تا ملت مظلوم غزه هرچه زودتر از زیر فشارهای رژیم غاصب خارج شوند، اظهار کرد: سیل سیستان و بلوچستان و زلزله در نزدیکی سیستان را در روزهای اخیر شاهد بودیم. شاید به نوعی ما نسبت به مردم این خطه تعلل کنیم و این تعلل در کشوری که در زمینه های مختلف حرفی برای گفتن دارد، مناسب نیست.

وی با بیان اینکه هلال احمر و دیگر بخش ها در سیستان حضور یافته اند، خاطرنشان کرد: این حادثه بسیار سخت است و امیدواریم دولت و تمام نیروهایی که می توانند کمک کنند، وارد عمل شوند تا مردم سیستان از این رنج رها شوند.

کاشانی با تأکید بر اینکه دو تن از شهرداران در هفته گذشته تغییر کردند، یادآور شد: بنده در ملاقات های مردمی شاهد بودم که آقای شریفی شهردار منطقه ۵ و آقای فرهادی شهردار منطقه ۱۹ زحمات زیادی کشیدند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/