ضرورت برنامه‌ریزی شهرداری ارومیه در راستای توسعه محله‌محور شهر
ضرورت برنامه‌ریزی شهرداری ارومیه در راستای توسعه محله‌محور شهر

ضرورت برنامه‌ریزی شهرداری ارومیه در راستای توسعه محله‌محور شهر به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق توکلی‌مهر _دوشنبه هفدهم مهرماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: وارد سال سوم حضور به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر شده‌ایم و طی این مدت مطالبات مردمی را در کمیسیون‌ها و سازمان‌های […]

ضرورت برنامه‌ریزی شهرداری ارومیه در راستای توسعه محله‌محور شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق توکلی‌مهر _دوشنبه هفدهم مهرماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: وارد سال سوم حضور به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر شده‌ایم و طی این مدت مطالبات مردمی را در کمیسیون‌ها و سازمان‌های مختلف پیگیری کرده‌ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه‌های کلانی در سطح شهر ارومیه شروع شده است، اما به جهت پیشگیری از مختوم ماندن توسعه محله‌محور ورود فرمانداری، نهادهای نظارتی و شرکت‌های خدمات‌رسان را برای جبران عقب ماندگی‌های برخی محلات ضروری می‌دانم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دغدغه همه اعضای شورای شهر باید رفع نیازهای مردم باشد و خواستار حل مشکلات و هم‌اندیشی در خصوص مشکلات برخی محلات کم برخوردار ارومیه هستم.

توکلی مهر تصریح کرد: مدیریت شهری باید با جدیت بیشتر در خصوص توسعه محلات کم‌برخوردار برنامه‌ریزی کرده و ورود کند و در غیر این صورت اگر محلات توسعه پیدا نکنند معضلات و گره‌های شهری همچنان پابرجا خواهند ماند و موجب نارضایتی مردم می‌شوند.

وی بیان کرد: شهروندان بعضی از مناطق شهر ارومیه از حداقل فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی، خدماتی هم برخوردار نبوده و باید با اولویت ویژه در دستور کار مدیریت شهری و سایر شرکت‌های خدمات‌رسان قرار گرفته شود.