پیاده‌روهای مسیرهای اصلی منطقه ۷ تبریز سنگفرش می‌شوند
پیاده‌روهای مسیرهای اصلی منطقه ۷ تبریز سنگفرش می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ از کف‌سازی و سنگفرش تمامی پیاده روها در مسیرهای اصلی جنوب غرب تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی، اصلاح و مناسب سازی معابر سطح منطقه و تامین امنیت در محل تردد عابران پیاده، عملیات کف سازی پیاده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ از کف‌سازی و سنگفرش تمامی پیاده روها در مسیرهای اصلی جنوب غرب تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی، اصلاح و مناسب سازی معابر سطح منطقه و تامین امنیت در محل تردد عابران پیاده، عملیات کف سازی پیاده روهای جنوب غرب تبریز توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا می شود.

وی ایجاد پیاده‌رو در محورهای فاقد پیاده رو را نیز در راستای ارتقاء کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور بهبود عبور و مرور و تسهیل تردد شهروندان از معابر شهری عنوان کرد و افزود: با اجرای این پروژه ضمن تضمین امنیت شهروندان برای عبور و مرور و کاستن حوادث احتمالی، جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول گشته و عابرین به راحتی می توانند در این مسیر تردد کنند.

با تاکیدات شهردار تبریز و در راستای تحقق شعار انسان‌محور بودن معابر، توسعه‌ و ساماندهی پیاده‌روها در سال جاری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

همچنین به منظور حضور فعال شهروندان در شهر، پیوست‌های انسان‌محوری نیز در طراحی پروژه‌ها مد نظر این منطقه بوده و به عبارت دیگر برای داشتن شهری پویا و پرنشاط نیازمند حضور شهروندان آن شهر در فضاهای موجود شهری هستیم تا اجتماع شهری به معنی واقعی شکل بگیرد.