شهرداری مسکو و کرج با هم همکاری می‌کنند
شهرداری مسکو و کرج با هم همکاری می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در این بازدید که صبح امروز انجام شد مدیران شرکت «زودیاک» با حضور در شهرداری کرج در خصوص همکاری‌های مشترک بحث و تبادل نظر کردند.   موسسه زودیاک هفده سال پیش تاسیس شده و حوزه اصلی فعالیت‌های آن نورپردازی به ویژه نورپردازی فرهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در این بازدید که صبح امروز انجام شد مدیران شرکت «زودیاک» با حضور در شهرداری کرج در خصوص همکاری‌های مشترک بحث و تبادل نظر کردند.  

موسسه زودیاک هفده سال پیش تاسیس شده و حوزه اصلی فعالیت‌های آن نورپردازی به ویژه نورپردازی فرهنگی است. فعالیت‌های این شرکت در کتابِ گینس هم به ثبت رسیده است.  

شهردار کرج در این بازدید با خیرمقدم به مدیران شرکت زودیاک و معرفی ظرفیت‌های این کلانشهر، اظهار داشت: سال‌ها پیش از شهر مسکو بازدید داشتم.  

مهرداد کیانی گفت: در بازدید از روسیه چیزی که جلب توجه می‌کرد نحوه نورپردازی‌ها به ویژه در مناسبت‌ها بود.  

وی در ادامه با بیان اینکه ایران و روسیه از لحاظ اقلیمی و فرهنگی دو کشور کاملا متفاوت هستند افزود: به دنبال آن هستیم از نقاط مثبت و برجسته فرهنگ روسیه استفاده کنیم.  

شهردار کرج خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های کشور روسیه که در دنیا هم ممتاز است زیباییِ شب‌های این کشور است.  

شهردار کرج گفت: امیدوارم بتوانیم با بومی‌سازی از ظرفیت‌های فرهنگی روسیه استفاده کنیم.  

خانم لاریسا از مدیران شرکت زودیاک در این دیدار گفت: بسیار خوشحالم که فرصت حضور در ایران و تجربه بازدید از دو شهر بزرگِ تهران و کرج را به‌دست آوردم.  

وی بیان کرد: امیدوارم حضور در کرج و گفت و گو با شهردار کلانشهر کرج منجر به همکاری‌های موثر شود.  

لاریسا با اشاره به ظرفیت‌های دو شهر تهران و کرج و لزوم استفاده از تکنولوژی‌های نو برای شهرهای بزرگ، خاطرنشان کرد: مجموعه زودیاک هفده سال پیش تاسیس شد که در ۱۰ سال گذشته کارهای مربوط به شهرداری مسکو را انجام داده است.  

وی یادآور شد: اکنون ما نمایندگان شهرداری مسکو هستم. امیدوارم فرصتی ایجاد شود که در مسکو هم با شما ملاقات کنیم.  

لاریسا ادامه داد: نورپردازی حوزه اصلی فعالیت‌های ما است به ویژه نورپردازیِ فرهنگی که این فعالیت‌ها در کتاب گینس هم ثبت شده است.

گفتنی است مدیران شرکت زودیاک روسیه که به عنوان نماینده  شهرداری مسکو در ایران حضور دارند بعد از گفت و گو با شهردار کرج از نقاط مختلف شهر کرج بازدید کردند.