شهرداری تهران آمادگی ارائه خدمات کامل تر به سالمندان را داشته باشد
شهرداری تهران آمادگی ارائه خدمات کامل تر به سالمندان را داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، سوده نجفی در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا مصوبه ای تحت عنوان شهر دوستدار سالمند داشته است، اظهار کرد: طبق یکی از مواد این مصوبه دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات به سالمندان به تصویب رسیده و دوره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، سوده نجفی در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا مصوبه ای تحت عنوان شهر دوستدار سالمند داشته است، اظهار کرد: طبق یکی از مواد این مصوبه دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات به سالمندان به تصویب رسیده و دوره اجرایی آن به مدت حداکثر ۲ سال پس از تاریخ ابلاغ است و اجرای آن منوط به ارائه گزارش ارزیابی به منظور بهبود ارائه خدمات است.

وی افزود: متأسفانه هنوز این لایحه به شورای شهر ارسال نشده و بر اساس آمارهای ارائه شده، تهران رو به سالمندی می رود و امروز ۲۰ درصد جمعیت این شهر را سالمندان تشکیل می دهد؛ لذا در راستای بهبود خدمات رسانی به این افراد، شهرداری باید نسبت به تدوین این لایحه اقدام کند.

نجفی با تأکید بر مناسب سازی فضای شهری برای معلولان حرکتی و جانبازان، یادآور شد: شهرداری تهران هر سه ماه یکبار باید گزارشات خود را به شورا ارائه دهد که متأسفانه تاکنون این موضوع محقق نشده و آمارها ابهام دارد.

رئیس کمیته سلامت شورا در خصوص راه اندازی مرکز خرید در سه راه افسریه در منطقه ۱۵، خاطرنشان کرد: این موضوع ازدحام و ترافیکی را در منطقه ایجاد خواهد کرد و مشکلات ترافیکی با راه اندازی این مجموعه مضاعف خواهد شد. از شهرداری درخواست داریم با همکاری پلیس راهور بررسی لازم را داشته باشد. شورا از سرمایه گذاری در شهر استقبال می کند اما نباید مواردی این چنینی منجر به ترافیک شود؛ لذا باید مطالعات دقیق صورت بگیرد.

انتهای پیام/