شناخت نیاز و مطالبه شهروندان رمز اصلی موفقیت خدمت‌رسانی
شناخت نیاز و مطالبه شهروندان رمز اصلی موفقیت خدمت‌رسانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این جلسه که با حضور محمدحامد احسان بخش معاون روابط ‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و جمعی از مدیران این مرکز،  مدیر روابط عمومی منطقه ۴ و کارشناسان این حوزه برگزار شد، درخصوص روند کار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این جلسه که با حضور محمدحامد احسان بخش معاون روابط ‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و جمعی از مدیران این مرکز،  مدیر روابط عمومی منطقه ۴ و کارشناسان این حوزه برگزار شد، درخصوص روند کار و فعالیت های روابط عمومی این منطقه بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای این جلسه کارشناسان حوزه روابط عمومی منطقه چهار هریک جداگانه به بیان شرح وظایف و اقدامات حوزه مربوط خود پرداخته از نقطه نظرات معاون روابط عمومی مرکز بهره بردند.

در این جلسه احسان بخش ضمن تشکر از زحمات پرسنل خدوم حوزه روابط عمومی منطقه چهار و موفقیت های چشمگیر چند ماهه اخیر این اداره گفت: بسیار خوشحالیم که روابط عمومی منطقه ۴ به عنوان بزرگترین منطقه پایتخت  با حضوری فعال در تمامی زمینه ها به عنوان سخنگوی شهرداری منطقه ۴ رضایت شهروندان را کسب کرده است.

وی افزود: شناخت نیاز و سلیقه شهروندان و فعالیت و پاسخ به مطالبه آنها یکی از اصول مهم یک روابط عمومی موفق است.

معاون روابط ‌عمومی مرکز ارتباطات گفت: شجاعت انتقاد از خود، بررسی آخرین روش های علمی و تخصصی دنیا، نگاه روایتگرانه؛ استفاده از پرسنل در بعدهای مختلف کاری و … از اصولی است که برای یک روابط عمومی موفق لازم و ضروری است.

در ادامه این جلسه قهرمانی مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه چهار بعد از تشریح عملکرد ۱۰ ماهه این حوزه گفت: روابط عمومی به عنوان  مرجع شناساندن اهداف و سیاست ها و کارکردهای شهرداری به شهروندان، جایگاه بسیار موثری در مدیریت شهری دارد.

وی در ادامه بر دیگر وظایف و اقدامات چند ماه اخیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ اشاره کرد و گفت:  شناخت افکار عمومی، نحوه شکل گیری آنها و راه های تغییر آن در صورت نیاز از دغدغه های اصلی روابط عمومی منطقه چهار است.

در پایان این جلسه معاون روابط ‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از اقدامات و فعالیت های اداره روابط عمومی منطقه ۴ اظهار خرسندی کرد و راهکارهای مورد نیاز را برای وضعیت مطلوب تر ارائه داد.
انتهای پیام/