شورای ششم تجربه، هوشمندی و ثبات مدیریت را دارد
شورای ششم تجربه، هوشمندی و ثبات مدیریت را دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ش؛ جواد چپردار در نطق پیش از دستور یکصدو سی و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت:در دوره ششم از شورای اسلامی شهر با ادعای کارآمدی، شایسته گزینی و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ش؛ جواد چپردار در نطق پیش از دستور یکصدو سی و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت:در دوره ششم از شورای اسلامی شهر با ادعای کارآمدی، شایسته گزینی و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی آغاز به کار نمودیم و امروز باید به مردم، همکاران محترم شهرداری و دلسوزان واقعی مدیریت شهری پاسخ دهیم، چه کرده ایم؟  

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: در بخش کارآمدی در شورا بارها عرض کرده ام در جهاد تبیین علیرغم دستور هوشمندانه مقام معظم رهبری، بسیار کم کار بوده ایم، از اعضای محترم و روسای کمیسیون ها مجدد درخواست می کنم، گزارش عملکرد واقعی شورای ششم و آثار آن در مدیریت شهری را برای تنویر افکار عمومی تشریح نمایند. چپردار خطاب به رییس شورای شهر بیان کرد: به نظر می رسد در تمهید بستر این امر مهم به ویژه بهره مندی از پتانسیل روابط عمومی، صدا و سیما و خبر گزاری ها اقدام موثر تری لازم است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت:البته در گزارش عملکرد یا نطق در شورا، خودزنی سیاسی یا لاف تبلیغاتی هر دو مذموم است، در حوزه های مدیریت شهری و تکالیف مقرر شورا برای هرکدام از اعضای محترم آنقدر کار کرده و امور نا کرده هست، که پرداختن به آن گاهی در اشتغال به حواشی مغفول مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد : از خدمات بسیار ارزشمند دوست و همکار عزیزم محمد گروسی که ثابت کرد با طریق معمول، پاکدستی، اقدام مبتنی بر قانون و احترام متقابل میشود تعامل داشت، مدیریت موفق ۲۶ ماه شبانه روزی در منطقه گواه این ادعاست، تشکر می کنم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: خوب است همه بدانند اولویت شورا و شهرداری درآرامش، کارآمدی، وحدت و ثبات مدیریت است، اعضای شورا بعد از دوسال فراز و نشیب امروز به لطف الهی واجد تجربه، هوشمندی و تعقل بیشتری بوده و ضرورت تحقق این مهم را بیش از دیگران متوجه اند و رعایت می نمایند لذا توصیه، مصلحت و ملاحظات هم سقفی دارد که شرط آن در کارآمدی محقق می شود.

به گفته چپردار، همه واقفیم جابجایی شهردار منتخب چه اندازه هزینه دارد و اگر ماندن شهردار توام با اصلاح، تعقل، کارآمدی، تعامل، آرامش، ثبات و احترام متقابل باشد، صواب بلاتردید است.