برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسای کمیسیون گردشگری شوراهای کلانشهرهای کشور در کرمان
برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسای کمیسیون گردشگری شوراهای کلانشهرهای کشور در کرمان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، در نشست هم‌اندیشی و همفکری رؤسای کمیسیون‌های گردشگری شوراهای اسلامی کلان‌شهرهای کشور با حضور رؤسای کمیسیون‌های شورای شهر کرمان و اعضای شوراهای شهرهای زاهدان، بیرجند، یزد و اصفهان، پیرامون اهمیت موضوع گردشگری در کلان‌شهرها بحث و تبادل نظر شد. محمدامین شمسی رئیس کمیسیون گردشگری و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نشست هم‌اندیشی و همفکری رؤسای کمیسیون‌های گردشگری شوراهای اسلامی کلان‌شهرهای کشور با حضور رؤسای کمیسیون‌های شورای شهر کرمان و اعضای شوراهای شهرهای زاهدان، بیرجند، یزد و اصفهان، پیرامون اهمیت موضوع گردشگری در کلان‌شهرها بحث و تبادل نظر شد.

محمدامین شمسی رئیس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، بر اهمیت جایگاه و نقش کمیسیون گردشگری در فضای کلان‌شهرها تأکید کرد.

وی افزود: حوزه گردشگری نیازمند همکاری و هم‌افزایی بین بخشی به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری به عنوان اصل مهم در راستای توسعه این صنعت است.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: حوزه گردشگری به دلیل مزیت‌ها و فرصت‌های بی شماری که برای رشد و توسعه اقتصادی جوامع به همراه دارد، یکی از صنایع پیش‌رو و درآمدزا به شمار می‌رود.

وی حوزه گردشگری را قطب درآمدزایی در کشور دانست و تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استفاده کنیم.

شمسی خاطرنشان کرد: توسعه صنعت گردشگری باعث پویایی شهر می‌شود و برای دستیابی به این مهم نیازمند مشارکت فعال همه سازمان‌ها هستیم.