سنگفرش و کفسازی کوچه تاریخی خلیفه گری تکمیل شد
سنگفرش و کفسازی کوچه تاریخی خلیفه گری تکمیل شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ تبریز از تکمیل عملیات سنگفرش در کوچه خلیفه گری واقع در پیاده راه ارک خبر داد. به گزارش شهریار، حسین منیری فر ضمن مهم برشمردن سنگفرش این مسیر افزود: این کوی در پیاده راه ارک واقع شده است که به علت  وجود ساختمان تاریخی خلیفه گری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ تبریز از تکمیل عملیات سنگفرش در کوچه خلیفه گری واقع در پیاده راه ارک خبر داد.

به گزارش شهریار، حسین منیری فر ضمن مهم برشمردن سنگفرش این مسیر افزود: این کوی در پیاده راه ارک واقع شده است که به علت  وجود ساختمان تاریخی خلیفه گری ارامنه آذربایجان در این کوچه، شهرداری منطقه ۸ از ماه های گذشته اقدام به ساماندهی و سنگفرش این کوچه نموده و این پروژه طی روزهای اخیر تکمیل شد.

وی در خصوص این پروژه گفت: پروژه ساماندهی کوچه خلیفه گری شامل سنگفرش کل مسیر به طول ۲۵۰ متر و اجرای نقاشی دیواری بر روی دیوارهای بد منظر  بود که عملیات اجرایی آن  از ماه های گذشته آغاز شده و  طی روزهای اخیر، با تکمیل نواقصات موجود این پروژه را به بهره برداری رساندیم.

منیری فر در ادامه به سیاستهای پیاده محور سازی منطقه تاریخی فرهنگی شهر اشاره کرد و بر تداوم توسعه زیرساختهای شهر پیاده محور و آرام سازی معابر در هسته مرکزی شهر تاکید کرد.