آغاز اجرای طرح پایش آماری حوزه فضای سبز تبریز
آغاز اجرای طرح پایش آماری حوزه فضای سبز تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز مرحله آمار ‌برداری، تعیین نوع و ارتفاع درختان و درختچه‌ها در حوزه فضای سبز تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، سیامک آسیایی با اشاره به ابلاغ سراسری دفترچه فهرست بهاء سال ۱۴۰۳ حوزه سیما، منظر و فضای سبز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز مرحله آمار ‌برداری، تعیین نوع و ارتفاع درختان و درختچه‌ها در حوزه فضای سبز تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی با اشاره به ابلاغ سراسری دفترچه فهرست بهاء سال ۱۴۰۳ حوزه سیما، منظر و فضای سبز از سوی وزارت کشور و نیار به آمار برداری دقیق از گونه‌های موجود در حوزه فضای سبز تبریز، گفت: جهت تعیین برآورد دقیق هزینه‌های نگهداری و توسعه نواحی فضای سبز مناطق دهگانه نیازمند ارائه آمار دقیق انواع گونه‌های موجود در حوزه فضای سبز و وسعت کلی فضاهای سبز شهری هستیم و در این راستا و طی روزهای اخیر عملیات آمار برداری دقیق از حوزه سیما، منظر و فضای سبز آغاز شده است.

 وی با اعلام اینکه برای نخستین بار در حوزه سیما، منظر و فضای سبز دفترچه فهرست بهاء سراسری برای اجراء در سال ۱۴۰۳ ابلاغ شده است و نیازمند یکسان‌سازی و مطابقت کشوری آیتم‌ها و هزینه‌های مربوطه در این زمینه هستیم، بر رعایت دقیق شاخص‌ها و آیتم‌های ابلاغی در این حوزه تاکید کرد.

آسیایی همچنین از برنامه‌ریزی دقیق حوزه سیما، منظر و فضای سبز در بخش های مختلف فضای سبز و زیباسازی برای شروع هر چه شایسته فصل کاری آتی خبر داد.