ساماندهی معابر شمال شرق تهران در آستانه بازگشایی مدارس
ساماندهی معابر شمال شرق تهران در آستانه بازگشایی مدارس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “نادر حیدرزاده” با بیان این مطلب افزود: افزایش کیفیت معابر و آماده سازی محیط شهری و بهسازی و آراستگی داخل مدارس برای ورود به سال تحصیلی جدیداز مهمترین اقدامات این حوزه همزمان با بازگشایی مدارس است. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “نادر حیدرزاده” با بیان این مطلب افزود: افزایش کیفیت معابر و آماده سازی محیط شهری و بهسازی و آراستگی داخل مدارس برای ورود به سال تحصیلی جدیداز مهمترین اقدامات این حوزه همزمان با بازگشایی مدارس است.

وی افزود: اتمام عملیات عمرانی قبل از شروع سال تحصیلی جدید برای فراهم آمدن زمینه آرامش و آسایش شهروندان در ایام بازگشایی مدارس، تسهیل عبور و مرور دانش آموزان، والدین، کارکنان مدارس و دانشگاهها در حال اجر ا است.

معاون فنی و عمران منطقه ۴ گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و فصول بارندگی، به منظور جمع آوری آب های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر اقدامات بسیار موثری صورت گرفته است.

حیدرزاده با بیان اینکه این اقدامات در چندین معبر اصلی منطقه عملیاتی شده است گفت: لکه گیری معابر، ترمیم جداول آسیب دیده و ایمن سازی معابر، مرمت، بازسازی ومناسب سازی پیاده رو، همسطح سازی دریچه ها و رفع معارض پیاده رو ها تا کنون در معابر اصلی اجرا شده است.

وی  با اشاره به دیگر اقدامات معاونت فنی و عمران منطقه ۴ با همکاری سایر نهادهای خدماتی  قبل از شروع سال تحصیلی گفت: پاکسازی و ایمن سازی معابر، ساماندهی حفاریهای صورت گرفته، جمع آوری نخاله های ناشی از حفاری ها و حمل نخاله معابر منطقه قبل از شروع سال تحصیلی جدید به اتمام می رسد.

انتهای پیام/ ‌