بررسی راهکارها و تسریع در صدور احکام قضایی منطقه۸
بررسی راهکارها و تسریع در صدور احکام قضایی منطقه۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ صبح امروز فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ ضمن دیدار با علیرضا بهشتی سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۸، تسریع در صدور احکام قضایی و رفع چالش های حقوقی این منطقه را خواستار شد. رفع چالش حقوقی و همکاری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ صبح امروز فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ ضمن دیدار با علیرضا بهشتی سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۸، تسریع در صدور احکام قضایی و رفع چالش های حقوقی این منطقه را خواستار شد.

رفع چالش حقوقی و همکاری قضایی برای جهت رفع سد معبر وانتی های مزاحم در سطح منطقه به ویژه در ناحیه ۳ و تشکیل قرارگاه اجتماعی از جمله موارد مطرح شده از سوی شهردار منطقه۸ در این نشست بود.

تنهایی ضمن تبریک انتصاب بهشتی به عنوان سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۸ گفت: با تدابیر شهردار تهران به عنوان نماینده رئیس‌جمهور در مدیریت آسیب‌های اجتماعی و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها و اقدامات قرارگاه اجتماعی، ان‌شاءالله شاهد به حداقل رسیدن مسائل حقوقی و آسیب‌های اجتماعی در منطقه۸ باشیم.

انتهای پیام/