ساختار سازمانی برای رفع معضلات فضای سبز اهمیت دارد
ساختار سازمانی برای رفع معضلات فضای سبز اهمیت دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا عاقلی درحاشیه همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر به میزبانی شهر قم، با تأکید بر وجود اقلیم گوناگون در کشور اظهار کرد: تشکیل جلسات و همایش‌های ملی با توجه به وجود اقلیم و شرایط آب و هوایی متفاوت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا عاقلی درحاشیه همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر به میزبانی شهر قم، با تأکید بر وجود اقلیم گوناگون در کشور اظهار کرد: تشکیل جلسات و همایش‌های ملی با توجه به وجود اقلیم و شرایط آب و هوایی متفاوت در کشور لازم و ضروری است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید براهمیت منابع انسانی افزود: در حیطه فضای سبز مسأله ساختار تشکیلاتی و نیروی انسانی بسیار مهم است و باید بتوانیم نیروهای جوان و تحصیل‌کرده به این حوزه اضافه کنیم.

وی افزود: همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز شهرهای حاشیه کویر، در دو روز متوالی برگزار و به معضلات و مشکلات سازمان‌ها پرداخته شد.

عاقلی بیان داشت: ساختار سازمانی یکی از معضلات و مشکلاتی است که بنده شخصاً در حال پیگیری آن هستم و بزودی پیشنهاداتی در راستای تغییرات اساسی در ساختار، از طرف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به کلانشهرها ارائه خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲