دیدار با خانواده های شهیدان علی دلیر یوسفی آذر و علی اکبر و علی اصغر رهبر
دیدار با خانواده های شهیدان علی دلیر یوسفی آذر و علی اکبر و علی اصغر رهبر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، درآستانه برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در منزل شهیدان علی دلیر یوسفی آذر، علی اکبر و علی اصغر رهبر از فداکاری و ایثار شهدای والامقام دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد. به گزارش شهریار، سیامک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

درآستانه برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در منزل شهیدان علی دلیر یوسفی آذر، علی اکبر و علی اصغر رهبر از فداکاری و ایثار شهدای والامقام دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی ضمن نشستن پای درد و دل خانواده های معزز شهداء و استماع فرمایشات پدران و مادران شهید امنیت، پیشرفت و اقتدار کنونی ایران اسلامی را مرهون از جان گذشتگی و ایثار شهدای والامقام دفاع مقدس عنوان کرد و بر پیمودن راه، روش و منش آن عزیزان تاکید کرد.

وی ضمن ارج نهادن و ستایش صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا به ویژه مادران و پدران شهید در فراق عزیزان خود، از عزم جدی شهرداری و مدیریت شهری تبریز بر حل موارد و مشکلات موجود در سطح شهر به ویژه محلات مربوط به محل سکونت این خانواده های والامقام خبر داد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین در این دیدارها با اهداء یادبود کنگره ملی ده هزار شهید استان آذربایجانشرقی به پدران و مادران شهید به مقام شامخ شهیدان راه حق ادای احترام کرد.

پیرو تاکیدات شهردار محترم تبریز و پیگیری های سازمان بسیج شهرداری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در سلسله نشست ها و دیدارهای خود با خانواده معزز شهداء ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء والامقام، موارد و مشکلات احتمالی محله و منطقه سکونت آنان را احصاء و ضمن گزارش با همکاری ارگان های مربوطه نسبت به حل آنها اقدام کند.

این دیدار با همراهی معاونان و اعضای شورای پایگاه امام هادی ( ع ) سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز انجام شد.