زیرساخت‌های شهر کرج ارتقا می‌یابد
زیرساخت‌های شهر کرج ارتقا می‌یابد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مهرداد کیانی ظهر _چهارشنبه یکم آبان_ در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به تصویب شبکه معابر طرح تفصیلی آتی کرج اظهار کرد: در راستای فرایند قانونی تصویب طرح‌های توسعه شهری، نقشه شبکه معابر این طرح پس از بررسی به شورای شهر ارسال و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مهرداد کیانی ظهر _چهارشنبه یکم آبان_ در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به تصویب شبکه معابر طرح تفصیلی آتی کرج اظهار کرد: در راستای فرایند قانونی تصویب طرح‌های توسعه شهری، نقشه شبکه معابر این طرح پس از بررسی به شورای شهر ارسال و به تصویب رسید.

وی افزود: برای تصویب شبکه معابر بیش از ۲۰ جلسه کارشناسی با حضور اعضای شورای شهر، مشاور طرح و مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج برگزار طی آن کل شبکه بررسی و پس از اعمال اصلاحات، جهت تصویب به شورا ارسال شد.

شهردار کرج با بیان اینکه بررسی ضوابط و مقررات و پهنه بندی طرح تفصیلی آینده به عنوان دو سند اصلی دیگر در کارگروه مشترک در مراحل نهایی قرار دارد، اضافه کرد: این مباحث هم پس از اتمام بررسی به شورای شهر ارسال می‌شوند. بعد از اینکه طرح تفصیلی آتی کرج در شورا بررسی و به تصویب رسید طرح به کمیسیون ماده ۵ و مراجع بالادستی ارسال می‌شود.

کیانی تاکید کرد: امیدواریم بررسی طرح تفصیلی تا پایان سال به اتمام برسد، اما با توجه به استراتژیک بودن آن تدوین هر یک از مراحل آن به وسواس، دقت نظر و برگزاری جلسات مستمر کارشناسی نیاز دارد.

وی اضافه کرد: سرعت تصویب طرح تفصیلی آتی کرج به روند جلسات کارگروه ویژه بررسی این طرح بستگی دارد، چراکه در این جلسات اعضا پیشنهاداتی مطرح می‌کنند که به اعمال تغییراتی در طرح منتهی می‌شود بنابراین نمی‌توان زمان دقیقی در این خصوص اعلام کرد.

شهردار کرج ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته، در طرح تفصیلی آتی، چشم‌انداز و آینده کرج به عنوان یکی از کلانشهرهای شاخص کشور به خوبی دیده و تدابیر لازم برای ایجاد زیرساخت‌های لازم خدماتی، فرهنگی و درمانی در مناطق ۱۰ گانه اتخاذ شده است که امیدواریم با تصویب و ابلاغ آن در آینده نزدیک شاهد اثرات مثبت بر شهر و زندگی شهروندان باشیم.