در همایش هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی که با حضور استاندار فارس، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره‌کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان فارس به عنوان روابط عمومی برگزیده تجلیل شد.

به گزارش آرمانشهر فارس، در همایش هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی که با حضور استاندار فارس، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره‌کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان فارس به عنوان روابط عمومی برگزیده تجلیل شد.
در همایش هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی که با حضور استاندار فارس، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان فارس برگزار شد، روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره‌کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان فارس تجلیل به عمل آمد.
در لوح تقدیر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس خطاب به علی رضا دشتی مدیرروابط عمومی واطلاع رسانی اداره‌کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان فارس آمده است: بدون تردید تلاش مستمر و هنرمندانه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در کار رسانه‌ای عقلایی، برنامه‌سازی و ارائه گزارش هنرمندانه به مردم و رعایت ظرافت‌های انعکاس مناسب خبر‌ها و رفع ابهام از اذهان مخاطبان رسالتی است که بار گران آن جز در سایه عنایت حضرت حق و مجاهدت مخلصانه به منزل نمی‌رسد.
مدیریت و تلاش درخور تحسین جنابعالی در امر خطیر روابط عمومی برگ زرین دیگری به افتخارات جامعه اطلاع‌رسانی استان فارس در اقناع و تبیین هنرمندانه دستاورد‌های دولت افزود و در عرصه حفظ و صیانت دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی خوش درخشید.
بدینوسیله ضمن عرض تبریک برگزیده شدن جنابعالی “در عملیات رسانه‌ای و اطلاع رسانی” و نیز “دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری” برابر ارزیابی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استان فارس از اهتمام مجدانه و زحمات بی‌دریغ شما و همکارانتان در عرصه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان فارس تقدیر و تشکر کرده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزونتان را مسئلت می‌کنم.

  • نویسنده : مریم شمالیان