آغاز ۲هزار و ۵۰۰ متر مربع کف‌سازی پیاده‌راه کوی فیاض بخش غربی منبع
آغاز ۲هزار و ۵۰۰ متر مربع کف‌سازی پیاده‌راه کوی فیاض بخش غربی منبع

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: عملیات کف‌سازی پروژه پیاده‌راه کوی فیاض بخش غربی منبع آغاز شد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه بهسازی و ساماندهی معابر و خیابان‌های سطح منطقه به لحاظ تاثیرگذاری در فضای ارتباطی شهری، طبق برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرا می‌شود اظهار کرد: در راستای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: عملیات کف‌سازی پروژه پیاده‌راه کوی فیاض بخش غربی منبع آغاز شد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه بهسازی و ساماندهی معابر و خیابان‌های سطح منطقه به لحاظ تاثیرگذاری در فضای ارتباطی شهری، طبق برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرا می‌شود اظهار کرد: در راستای ایمن سازی و رفع مشکلات در پروژه های انسان محور بعد از اتمام  عملیات جدول گذاری و تخریب آسفالت قدیمی و زیرسازی اساسی کوی فیاض بخش غربی خیابان منبع توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۰ عملیات کفسازی با کف‌پوش‌های بتنی به طول ۳۰۰ متر و در متراژ ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع به سرعت در حال اجرا است.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقای کیفیت معابر و مناسب‌سازی پیاده‌روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیباسازی شهری برشمرد.

شهردار منطقه ۱۰ تصریح کرد: اجرای سنگفرش خیابان‌ها به جای آسفالت‌ریزی علاوه بر زیبایی‌های بصری برای حفظ محیط زیست و همچنین سلامت شهروندان تاثیر به سزایی دارد.