جمع آوری ۳۰ میلیارد تومان کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال/ برگزاری مراسم سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری در شیراز
جمع آوری ۳۰ میلیارد تومان کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال/ برگزاری مراسم سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری در شیراز
تاکنون مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری جهت دانش آموزان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره فارس جمع آوری شده است.

به گزارش طلوع سیاست، تاکنون مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری جهت دانش آموزان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره فارس جمع آوری شده است.

مراسم سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری با نواختن نمادین زنگ نیکوکاری در مدرسه شهید مرزبان ناحیه ۴ شیراز برگزار شد.

یوسف علوی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی ره فارس در این مراسم ضمن تبریک سالروز تاسیس این نهاد گفت:, این مراسم هرساله از ابتدای بهمن ماه و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند به صورت سراسری در کشور برگزار میشود.

او تصریح کرد: امسال و از ابتدای برگزاری این آیین، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان جمع آوری شده است که از این مبلغ، ۱۰ میلیارد تومان به صورت نقد و غیر نقد توسط پایگاه های امدادی و ۲۰ میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

این مقام مسئول در ادامه از توزیع پاکتهای کمک های مردمی با QR در مدارس خبر داد و گفت: این پاکتها تا هفته آینده از سراسر مدارس جمع آوری و به کودکان بی بضاعت همان مدرسه تقدیم می شود.

علوی افزود: نیکوکاران استان می توانند از طریق کد دستوری USSD کمیته امداد فارس و شماره گیری #۰۷۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۱ کمک های خود را به دانش آموزان بی بضاعت استان تقدیم کنند.

  • نویسنده : مریم شمالیان