آغاز طرح جامع “اجرای شبانه عملیات آسفالت ریزی” شهرداری تبریز
آغاز طرح جامع “اجرای شبانه عملیات آسفالت ریزی” شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به اجرای شبانه عملیات آسفالت ریزی ها با هدف جلوگیری از افزایش بار ترافیکی معابر اصلی تبریز، گفت:توزیع و اجرا تمامی عملیات آسفالت تراشی و آسفالت ریزی توسط سازمان عمران تبریز بصورت شبانه انجام خواهد گرفت. به گزارش شهریار، جلیل ابهری گفت: اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به اجرای شبانه عملیات آسفالت ریزی ها با هدف جلوگیری از افزایش بار ترافیکی معابر اصلی تبریز، گفت:توزیع و اجرا تمامی عملیات آسفالت تراشی و آسفالت ریزی توسط سازمان عمران تبریز بصورت شبانه انجام خواهد گرفت.

به گزارش شهریار، جلیل ابهری گفت: اجرای شبانه عملیات آسفالت ریزی ها جهت اجتناب از مشکلات ترافیکی، با هماهنگی سازمان ها و نهاد های مرتبط وضعیت ترافیکی محل پروژه های آسفالت ریزی قبل از آغاز مورد پایش قرار می گیرد تا کمتر شاهد ایجاد ترافیک در مسیرهای مربوطه باشیم. 

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک های ناشی از اجرای عملیات آسفالت با توجه به تجهیزات و ماشین آلات مربوطه به ویژه در مسیرهای پر تردد به صورت شبانه انجام می گیرد.

ابهری تصریح کرد: با توجه به اینکه اجرای شبانه آسفالت ریزی تلاش و انرژی زیادی برای ایجاد هماهنگی در بخش تولید، حمل، انجام آزمایشات و بخش نظارت را برای مجموعه شهرداری تبریز ضروری می کند ولی جهت ایجاد رفاه برای همشهریان، بیشتر عملیات در حوزه آسفالت نیمه شب آغاز می شود.

جلیل ابهری در ادامه گفت: در برخی از موارد که بار سنگین ترافیکی نداشته برای پیشبرد سریع پروژه ها بصورت روزانه هم انجام می گیرد.