تامین نیروی انسانی متروی تبریز از طریق فراخوان عمومی/ سیاست گذاری برای فعالیت قطار شهری در سه شیفت کاری
تامین نیروی انسانی متروی تبریز از طریق فراخوان عمومی/ سیاست گذاری برای فعالیت قطار شهری در سه شیفت کاری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کلانشهرتبریز درنشست مشترک با مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی از برنامه‌ریزی برای حل مشکلات نیروی انسانی متروی تبریز و سیاست گذاری برای سه شیفت کردن فعالیت مترو خبر داد. به گزارش شهریار، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کلانشهر تبریز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کلانشهرتبریز درنشست مشترک با مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی از برنامه‌ریزی برای حل مشکلات نیروی انسانی متروی تبریز و سیاست گذاری برای سه شیفت کردن فعالیت مترو خبر داد.

به گزارش شهریار، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کلانشهر تبریز در جریان نشست مشترک با مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی از برنامه‌ریزی برای حل مشکلات نیروی انسانی متروی تبریز و سیاست گذاری برای سه شیفت شدن فعالیت مترو خبر داد.

همچنین یعقوب وحیدکیا ضمن اشاره به ماهیت شبانه روزی فعالیت‌های سازمان حمل و نقل ریلی در هر دو حوزه ساخت و بهره‌برداری، تصریح کرد: در جلسه مشترک با معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری، تمامی مشکلات پرسنل احصاء شده و مقرر شد تا با راهبری این معاونت کمبود نیروی انسانی متروی تبریز از طریق فراخوان عمومی، مرتفع شود.

از سوی دیگر مشکلات رانندگان استیجاری و سایر موارد فی مابین نیز بررسی و با اخذ تصمیماتی در راستای رفع مشکلات آن همکاران اتخاذ شد.