دیدار شهردار تبریز با شهروندان ساکن در منطقه ۷
دیدار شهردار تبریز با شهروندان ساکن در منطقه ۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهرداری و شهردار منطقه ۷ در دومین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت با تعدادی از شهروندان ساکن در این منطقه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، دومین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهرداری و شهردار منطقه ۷ در دومین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت با تعدادی از شهروندان ساکن در این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، دومین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری تبریز صبح امروز با حضور یعقوب هوشیار، اعضای شورای شهر، معاونان ستادی و شهردار و مدیران منطقه ۷ آغاز شد.

پیگیری مصوبات قرار خدمت قبلی و بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح ناحیه بندی از دیگر برنامه‌های شهردار در این قرار خدمت بود.

در دیدار شهروندان منطقه ۷ با شهردار تبریز، دستورهای لازم برای رفع مشکل شهروندان صادر و همچنین راهنمایی های لازم ارائه شد.

قرار خدمت یکی از برنامه‌های مدیریت شهری تبریز پس از حضور یعقوب هوشیار در کسوت شهردار تبریز است چرا که بنا بر تاکید وی، احصای دقیق مشکلات شهر بدون دیدار و ملاقات مستمر با شهروندان امکان پذیر نیست.

در این جلسه ملاقات مردمی تعدادی از شهروندان ساکن در حوزه منطقه ۷ مسائل و مشکلات خود را به صورت رو در رو با شهردار تبریز در میان گذاشتند.