خیابان فجر تبریز پیاده‌راه می‌شود
خیابان فجر تبریز پیاده‌راه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز از احداث ۵۰۰ متر طولی مسیر پیاده‌راه در خیابان فجر (نگارستان) خبر داد. به گزارش شهریار، محمد رشتبری اظهار کرد: بر اساس دستور شهردار تبریز، در راستای تحقق شعار انسان‌محور بودن معابر تبریز، توسعه‌ پیاده‌راه‌ها در سال جاری در دستور کار شهرداری ها قرار گرفته […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز از احداث ۵۰۰ متر طولی مسیر پیاده‌راه در خیابان فجر (نگارستان) خبر داد.

به گزارش شهریار، محمد رشتبری اظهار کرد: بر اساس دستور شهردار تبریز، در راستای تحقق شعار انسان‌محور بودن معابر تبریز، توسعه‌ پیاده‌راه‌ها در سال جاری در دستور کار شهرداری ها قرار گرفته است.

وی افزود: از این رو شهرداری منطقه ۷ تبریز اجرای پروژه پیاده راه خیابان فجر(نگارستان) را در دستور کار خود قرار داده است.

رشتبری با اشاره به این که طول این پیاده راه ۵۰۰ متر است، افزود: برآورد اولیه اعتبار این پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال بوده و از هفته آینده اجرایی می شود.

وی ادامه داد: احداث پیاده راه خیابان فجر(نگارستان)، با رعایت تردد خودروهای آپارتمانهای موجود در راستای اجرای پروژه های انسان محور بوده و از هفته آینده عملیاتی می شود.

شهردار منطقه ۷ تبریز با بیان اینکه پیاده‌راه‌ها به عنوان بخشی از فضاهای شهری، عرصه ای را برای وقوع رویدادهای اجتماعی، ایجاد خاطره و بیان احساسات به وجود می آورند، خاطر نشان کرد: هر چه تعداد پیاده‌راه‌های یک شهر بیشتر باشد، تعداد افرادی که از تردد سبز برای انجام امور روزانه خود بهره می‌برند بیشتر خواهد بود.

شهرداری تبریز یکی از پیشروها در زمینه پیاده راه سازی است و از چندسال گذشته اقدام به احداث پیاده راه های جدید در سطح شهر کرده است و در سال جاری نیز بصورت جدی تر پروژه های احداث پیاده راه را در دستور کار خود قرار داده است.