خلق اثر هنری داستان “روباه و زاغ” در مجموعه تاریخی و فرهنگی ائل‌گولی
خلق اثر هنری داستان “روباه و زاغ” در مجموعه تاریخی و فرهنگی ائل‌گولی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از خلق اثر هنری داستان “روباه و زاغ” در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی خبر داد. به گزارش شهریار، سیامک آسیایی اظهار کرد: در راستای خلق آثار حجمی و هنری از تنه درختان خشکیده در سطح شهر و با توجه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از خلق اثر هنری داستان “روباه و زاغ” در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی خبر داد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی اظهار کرد: در راستای خلق آثار حجمی و هنری از تنه درختان خشکیده در سطح شهر و با توجه به حکایت شیرین “روباه و زاغ”، المان ویژه این حکایت بر روی تنه درخت خشکیده در مجموعه ائل‌گولی تصویرسازی شد.

آسیایی از تداوم اجرای طرح خلق انواع آثار حجمی و هنری از حکایت‌ها، و تصاویر پرندگان و حیوانات با استفاده از تنه درختان خشکیده در سطح شهر خبر داد که نمونه‌های زیبای آن در مجموعه ائل‌گولی با خلق اثر هنری تندیس استاد شهریار و المان زیبای طاووس و نیز المان و اثر هنری قارتال (عقاب) در مسیر بلوار ۲۹ بهنمن و چند نقطه دیگر از شهر نمایان است.

این اثر هنری به سفارش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز و توسط دمشقی هنرمند تبریزی طراحی و بر روی تنه درختی در مجموعه ائل‌گولی تصویرسازی و کنده کاری شده است.