خداوند مادران را از جنس گل و لبخند آفریده است
خداوند مادران را از جنس گل و لبخند آفریده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آنگاه که کودک خسته از شیطنت‌های کودکانه به سوی دامان مادر پر می‌کشد، جهان مادر را جهانی محدود و مخصوص به خود می‌داند که زیباتر، امن‌تر، مهربان‌تر و گرم‌تر از این جهان روی زمین نیست. مادران، تکیه‌گاه کودک و امید آینده‌شان هستند. چه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آنگاه که کودک خسته از شیطنت‌های کودکانه به سوی دامان مادر پر می‌کشد، جهان مادر را جهانی محدود و مخصوص به خود می‌داند که زیباتر، امن‌تر، مهربان‌تر و گرم‌تر از این جهان روی زمین نیست.

مادران، تکیه‌گاه کودک و امید آینده‌شان هستند. چه بسیار خانه‌ها و خانواده‌ها که چراغ خانه‌شان با رحلت مادر خاموش شده و هرگز درخشش گذشته را به خود ندیده است. 

خداوند یزدان مادران را از جنس گل و لبخند آفریده تا دست‌هایشان عطر اقاقی و نگاهشان رنگ عشق داشته باشد. آنها هستند که قدرت پرواز را به بال‌های کوچک فرزندان‌شان می‌بخشند تا اوج بگیرند و رویاهای کودکانه‌شان را عینیت دهند. آنچنان که دختر پیامبر گرامی اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) چنین کودکانی تربیت کردند و الگویی بی نظیر در دفتر هزاران برگ مادرانگی شدند.

ولادت این بانوی بهشتی بر همه زنان و بانوان سرزمینم تهنیت باد

مهرداد کیانی