لزوم توسعه نیروگاه خورشیدی در منطقه ۲٠
لزوم توسعه نیروگاه خورشیدی در منطقه ۲٠

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سعید منوری معاون خدمات شهری ومحیط زیست  گفت: در راستای اجرای نظارت ستادی محیط زیستی منطقه، بازدید از کلیه پروژه ها، فعالیتها و برنامه های محیط زیستی منطقه انجام شد. وی افزود: در این بازدید بر اهمیت توجه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سعید منوری معاون خدمات شهری ومحیط زیست  گفت: در راستای اجرای نظارت ستادی محیط زیستی منطقه، بازدید از کلیه پروژه ها، فعالیتها و برنامه های محیط زیستی منطقه انجام شد.

وی افزود: در این بازدید بر اهمیت توجه ویژه این منطقه به موضوعات محیط زیستی به برخی از اقدامات در دست اجرا و وبرنامه های پیش بینی شده نظیر، توسعه و افزایش سرانه فضای سبز، استفاده از بازچرخانی پساب و رواناب جهت آبیاری فضای سبز، ایجاد و توسعه نیروگاههای خورشیدی، اجرای برنامه های کاهش مصرف منابع انرژی در ساختمانها، کاهش و حذف منابع آلاینده در منطقه اشاره شد.

حلیا سادات حسینی، مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به جایگاه خاص منطقه ۲۰، فرصتها و تهدیدهای محیط زیستی این منطقه، لزوم توسعه بیشتر نیروگاه خورشیدی، توجه وبهبود وضعیت مخزن تعدیل کننده سیلاب صالح آباد، اصلاح الگوی مصرف و کاهش مصرف انرژی در ساختمانهای متعلق به منطقه، انجام برنامه های آموزشی و توانمندسازی را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است در حاشیه این بازدید خانه محیط زیست حوزه بسیج صادق آل محمد(ص)، بعنوان اولین خانه محیط زیست در مراکز و حوزه های بسیج افتتاح شد.

انتهای پیام/