اصفهان به استقبال مهر می‌رود
اصفهان به استقبال مهر می‌رود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، آئین نوزدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» در آستانه فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس به منطقه ۱۲ رسید و اتوبوس‌های رنگارنگ در عاشق آباد جلوه‌ای زیبا نصیب شهر کرده بود. مردم اصفهان امروز _پنجشنبه سی‌ام شهریورماه_ در پایانه ترکیبی عاشق‌آباد شاهد آغاز به کار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، آئین نوزدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» در آستانه فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس به منطقه ۱۲ رسید و اتوبوس‌های رنگارنگ در عاشق آباد جلوه‌ای زیبا نصیب شهر کرده بود.

مردم اصفهان امروز _پنجشنبه سی‌ام شهریورماه_ در پایانه ترکیبی عاشق‌آباد شاهد آغاز به کار ستاد مهر و بهره‌برداری از ناوگان و تجهیزات جدید حمل و نقل عمومی در نوزدهمین ایستگاه خود بودند.

دانش‌آموزان در این مراسم با کوله پشتی‌ها و فرم‌های صورتی رنگ همه مجلس را محو خود کرده بودند، از سوی دیگر نغمه سرود بوی ماه مهر، خاطرات شیرین مدرسه را برای همه حاضران زنده کرد.

ابتدای مراسم شهردار با دست‌های گرم خود از پلیس‌های راهنمایی و رانندگی و رانندگان اتوبوس استقبال کرد، کارگران از طبقه بالایی ساختمان‌های نیمه‌کاره محو تماشای ۲۸ دستگاه اتوبوس جدید، ۳۸ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه برقی و ۲۴ دستگاه ون شده بودند.

اصفهان به استقبال مهر می‌رود

رنگ زرد ون‌ها و تاکسی‌ها ارتباط رنگی خوبی با جرثقیل‌های اطراف برقرار می‌کرد و تابش خورشید آن‌ها را به آئینه تبدیل کرده بود، رانندگان اتوبوس‌های پارک شده در محل با چهره‌ای پر از مهربانی آماده شور و شوق دانش‌آموزان بودند، از این رو اولین معلمی که دانش‌آموزان با او برخورد می‌کنند، رانندگان سرویس و اتوبوس‌ها هستند.

پس از قرائت قرآن، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در این مراسم با یادآور شدن هفته دفاع مقدس و قدردانی از جانبازان، گفت: امسال سامانه «سفیر مهر» برای نخستین‌بار برای شفاف‌سازی مسیرها، کرایه‌ها و خدمات‌دهی بهتر به والدین راه‌اندازی شد، بر این اساس تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر از دانش‌آموزان در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

اجرای گروه سرود و همخوانی دانش‌آموزان مورد استقبال ویژه حاضران قرار گرفت و زمزمه «باوجود خستگی واضحه ته مسیر» که تکه‌ای از سرود بود، مجلس را فرا گرفت.

اصفهان به استقبال مهر می‌رود

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در ادامه این مسیر گفت؛: تعداد ۱۲۰۰ سرویس مدرسه را به بیش از پنج‌هزار سرویس افزایش دادیم و در حال حاضر با هوشمندسازی سامانه سرویس مدارس تحت عنوان سفیر مهر، شاهد تسهیل این امر و آرامش خاطر والدین هستیم.

پس از سخنان مجری مراسم کلید اتوبوس‌های تازه وارد ناوگان شده توسط شهردار و مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی به رانندگان تازه نفسی از جمله داوود صفری، فرهاد رضایی، محمدرضا حسینی، حسین پیرجمالی، حمیدرضا رحیم‌زاده، فرهاد فارغ و مصطفی اسفندیانی اهدا شد و از این رو ستاد مهر به‌طور رسمی آغاز به کار کرد.

در ادامه تمام عوامل از غرفه‌های تجهیزات جدید حمل و نقل عمومی از جمله پنل مدیریتی ناوگان، پایش کیفیت هوا و سنسورهای جلوگیری از آلودگی اضافه بازدید کردند.

اصفهان به استقبال مهر می‌رود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با قدردانی و تشکر از زحمات کسانی که در این مدت به صورت جهادی همراه با شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان بودند، گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود تا با رعایت نکات عبور و مرور زیبایی بیشتری را به شهر ببخشند.

برچسب‌های با عنوان ساخت ایران و آیه‌های قرآن درج شده بر پیکره اتوبوس‌ها امید بی‌سابقه‌ای را در دل والدین و دانش‌آموزان جای می‌داد، ون‌ها و تاکسی‌ها با شعار «تمام شهر مدرسه است» آذین‌بندی شده بود.

شهردار اصفهان نیز پس از دیدار با رانندگان ناوگان‌های حمل و نقل عمومی گفت: باید ارتباط دوسویه بین رانندگان و شهروندان صورت گیرد.

اصفهان به استقبال مهر می‌رود

باوجود زیبایی و رنگارنگی منطقه همه توجه‌ها به سمت ون‌های مخصوص معلولان و جانبازان جلب شد، به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قرار است که این ون‌ها از دوازدهم آذرماه (روز جهانی معلولان) در خدمت آن‌ها قرار گیرد.

در پایان شهردار اصفهان با مترو بازگشت و در طول سفر پاسخگوی سوالات خبرنگاران و مردم شهر بود.