حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌دیده با همکاری خیران در منطقه ۱۳
حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌دیده با همکاری خیران در منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت: ویژه برنامه ای با رویکرد ارائه خدمات حمایتی با حضور خانواده های کم برخوردار، آسیب دیده و در معرض آسیب و جمعی از خیرین در سالن آمفی تئاتر مجتمع کوثر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت: ویژه برنامه ای با رویکرد ارائه خدمات حمایتی با حضور خانواده های کم برخوردار، آسیب دیده و در معرض آسیب و جمعی از خیرین در سالن آمفی تئاتر مجتمع کوثر برگزار شد.

وی افزود: در این جشن که توسط مرکز خدمات اجتماعی و مشارکت خیران برگزار شد، نسبت به گلریزان برای آزادسازی زندانیان، تهیه سبد کالا ویژه خانواده های کم برخوردار و تهیه ویلچر برای معلولان کم برخوردار اقدام شده است.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: همچنین طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر توسط مرکز خدمات اجتماعی و با مشارکت کلانتری ۱۲۸ تهران نو با هدف ایجاد امنیت برای شهروندان و ساماندهی افراد کارتن خواب و معتادان متجاهر در منطقه ۱۳ همزمان با ماه مهر اجرایی شد.

محمد هادی علی احمدی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات آموزشی و هدایت شغلی به همراه پشتیبانی و تسهیل گری برای ایجاد اشتغال گروه هدف با راهبری و نظارت شهرداری منطقه ۱۳ نیز انجام می شود.

انتهای پیام/