اولویت مدیریت‌شهری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اقدام است
اولویت مدیریت‌شهری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اقدام است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز _شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی و شهردار ارومیه برگزار شد، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت پیامبر اکرم (ص) گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در جامعه اقدامات خوبی در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز _شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی و شهردار ارومیه برگزار شد، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت پیامبر اکرم (ص) گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در جامعه اقدامات خوبی در جهت پروژه‌های سطح شهر در حال انجام بوده و از پیشرفت فیزیکی نسبتاً خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: تمام توان و ظرفیت‌های مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ در راستای تعیین تکلیف حداکثری این پروژه‌ها بوده و تکمیل فاز b1 و b4 تقاطع غیر همسطح آذربایجان باید در دستور کار مدیریت‌شهری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: از اداره صمت انتظار می‌رود با تعاملات و هم‌افزایی‌های لازم در جهت اخذ عوارض آلایندگی قانونی برای شهرداری‌ها، نسبت به تحقق و پرداخت به موقع این عوارض در راستای توسعه خدماتی، عمرانی و افزایش سطح رفاه شهروندان اقدام کند.

کریمی تصریح کرد: خوشبختانه استان آذربایجان‌غربی با وجود معادن و پایانه‌های مرزی از پتانسیل‌های خوبی برخوردار بوده که می‌توان از محل اخذ ارزش افزوده در پیشبرد اهداف عمرانی و استارت پروژه‌های کلان جدید نهایت استفاده را در راستای توسعه شهر به عمل آورد.

وی در ادامه بیان کرد: اداره صمت با اعلام و معرفی لیست تولیدکنندگان که با پرداخت به موقع ارزش افزوده‌های خود در آذربایجان‌غربی که در پیشرفت استان و شهر ارومیه قدم بر می‌دارند اهتمام ویژه داشته باشد تا ادارات و شهروندان با خرید محصولات از این تولیدکنندگان ضمن حمایت از تولید، به پیشرفت و توسعه شهر نیز توجه کنند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: اداره صمت با ایجاد ساز و کارهای لازم برای پیشگیری از خام‌فروشی و صادرات مواد اولیه برای استان‌های دیگر که ایجاد ارزش افزوده برای آنها را در پی دارد، می‌تواند شرایط بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها را در استان آذربایجان‌غربی ایجاد کند.