پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در پی درگذشت دکتر محمدباقر صدری
پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در پی درگذشت دکتر محمدباقر صدری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی درگذشت دکتر محمدباقر صدری اقتصاددان و شهردار اسبق تبریز را تسلیت گفتند. به گزارش شهریار، در متن پیام شهرام دبیری و یعقوب هوشیار آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون تاریخ کهن شهر تبریز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی درگذشت دکتر محمدباقر صدری اقتصاددان و شهردار اسبق تبریز را تسلیت گفتند.

به گزارش شهریار، در متن پیام شهرام دبیری و یعقوب هوشیار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

تاریخ کهن شهر تبریز همواره با رد پای زنان و مردان بزرگی گره خورده است که برای آبادانی و سعادت این خطه تلاش کرده و خشت خشت زیربنای توسعه و تمدن را رقم زده اند.

دکتر محمدباقر صدری؛ اقتصاددان برجسته و شهردار تبریز در نخستین سالهای انقلاب اسلامی ایران، از افتخارات و رادمردان آذربایجان بود که نقش علم و دانش و اقدامات وی در گستره تاریخ این شهر به جای خواهد ماند.

مدیریت شهری تبریز معتقد است مسیر پر فروغ فردا از گذر تلاش‌ها و اقدامات پیشینیان عبور می‌کند و بهره گیری از تجارب گذشتگان می تواند مسیر توسعه شهر را هموار سازد.

اینجانبان درگذشت این استاد برجسته و شهردار اسبق تبریز را به خانواده آن مرحوم، مردم شهر تبریز و تلاشگران عرصه علم اقتصاد تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان و خانواده محترم آن بزرگوار صبر جمیل و روح آن مرحوم غفران الهی آرزومندیم.

شهرام دبیری

یعقوب هوشیار