حضور کارشناسان بین‌المللی برای توسعه ابربازی‌های تفریحی در اصفهان
حضور کارشناسان بین‌المللی برای توسعه ابربازی‌های تفریحی در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت با اشاره به حضور کارشناسان بین‌المللی حوزه تفریح در اصفهان اظهار کرد: شرکت توسعه سیاحتی شهرداری اصفهان به دنبال پیگیری توسعه ابرسازه‌های تفریحی نصف‌جهان وارد فصل جدیدی از اقدامات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت با اشاره به حضور کارشناسان بین‌المللی حوزه تفریح در اصفهان اظهار کرد: شرکت توسعه سیاحتی شهرداری اصفهان به دنبال پیگیری توسعه ابرسازه‌های تفریحی نصف‌جهان وارد فصل جدیدی از اقدامات توسعه‌ای تفریح و سرگرمی شده است.

وی افزود: در مرحله کنونی مطالعات تخصصی نزدیک به ۱۰ پروژه تفریحی و گردشگری انجام شده و در حال ورود به گام‌های عملیاتی و اجرایی‌سازی پروژه‌های تفریحی و گردشگری متناسب با وسعت آن در سطوح خرد، متوسط و کلان هستیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان آنکه در همین راستا کارشناسان شرکت چینی حوزه احداث و راه‌اندازی سازه‌های تفریحی طی روزهای گذشته در اصفهان حضور پیدا کردند، بیان کرد: این شرکت با سابقه قابل توجه در حوزه راه‌اندازی و توسعه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری به دنبال پیگیری‌های مداوم صورت گرفته به همراه کارشناسان فنی اجرایی و حوزه فروش خود وارد اصفهان شده و از نقاط جانمایی شده به منظور اجرای کلان پروژه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان بازدید کردند.

وی با اشاره به تعاملات مناسب دوسویه صورت گرفته، ادامه داد: به دنبال برگزاری جلسات مداوم فنی و تخصصی و بازدیدهای میدانی به عمل آمده از محل اجرای پروژه‌های آتی اصفهان به ویژه فاز دوم شهربازی شهر رویاها واقع در کمربندی شرق اصفهان، پیشنهادهای اولیه در قالب ۲ بسته با ۷ بازی در دسته بازی‌های پرهیجان، خانوادگی و انفرادی ارائه و نقطه‌گذاری اولیه متناسب با توپوگرافی و پلان موقعیت پیشنهادی ارائه شد.

ساکت دارا بودن گواهینامه‌های ساخت و تجهیز و طراحی از اتحادیه اروپا و اجرای بیش از ۱۳۸ ابربازی در کشورهای مختلف و اجرای صدها پروژه در کشور چین را از شاخصه‌های این شرکت برشمرد و افزود: فرایند بررسی صلاحیت فنی و عملیاتی و تطبیق استانداردهای مالی و قراردادی توسط شرکت در حال انجام است. همچنین نقطه‌گذاری دقیق و طرح‌های سه‌بعدی مرتبط با هر پروژه طی سه هفته آتی توسط شرکت چینی ارائه خواهد شد.

حضور کارشناسان بین‌المللی برای توسعه ابربازی‌های تفریحی در اصفهان

علاقه بسیار زیاد چین برای تعامل و همکاری با شهرداری اصفهان

در حاشیه برگزاری جلسات فنی و تخصصی، جک، قائم مقام شرکت چینی فعال در حوزه تجهیزات تفریحی و سرگرمی به دنبال برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی صورت گرفته با بیان آنکه اصفهان شهر بسیار زیبا با تاریخی غنی است، اظهارداشت: به دنبال تعاملات صورت گرفته با شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان، نسبت به حضور در ایران و اصفهان به منظور بررسی ابعاد مختلف اجرای پروژه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان اقدام کردیم و در اصفهان حضور یافتیم.

وی افزود: ایران کشور بسیار وسیعی است و از فعالیت و همکاری با ایران بسیار خرسندیم، همچنین از اجرا و راه‌اندازی سازه‌های جدید تفریحی در شهربازی شهر رویاهای اصفهان استقبال می‌کنیم. از مردم کشورم چین دعوت می‌کنم که به ایران بیایند و از ظرفیت‌های مختلف آن بازدید کنند.

قائم مقام این شرکت چینی بیان کرد: ایران و اصفهان ظرفیت بسیار زیادی برای توسعه بازی‌های تفریحی دارد و در چین نیز تعاملات گسترده‌ای داریم که می‌توانیم این موضوع را در تمامی ایران اجرایی سازیم. شهر رویاها شهربازی با وسعت قابل توجه است که ما علاقه بسیاری زیادی برای همکاری با شهرداری اصفهان به منظور احداث بازی‌های جدید در آن داریم.

وی تصریح کرد: احساس می‌کنم شرکت توسعه سیاحتی شهرداری اصفهان که متولی اجرای پروژه‌های گردشگری اصفهان است از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و خرسندیم که مسیر تعاملات ما با این شرکت فراهم شده است.