راه‌اندازی دبیرخانه راهبری ریحان شهر۲ در منطقه ۶
راه‌اندازی دبیرخانه راهبری ریحان شهر۲ در منطقه ۶

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ گفت: اداره امور زنان و خانواده منطقه ۶ با همکاری اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران دبیرخانه راهبری طرح ریحان شهر۲ را در مجموعه شهردخت شماره یک راه اندازی کرد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ گفت: اداره امور زنان و خانواده منطقه ۶ با همکاری اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران دبیرخانه راهبری طرح ریحان شهر۲ را در مجموعه شهردخت شماره یک راه اندازی کرد.

بصیری افزود: توانمند سازی خانواده و توسعه رویکرد خانواده محوری به منظور تحقق تهران شهر خانواده، در قالب توسعه فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی ،هنری ،فراغتی، ایجاد و گسترش فضای تعاملات اجتماعی از طریق برگزاری رویدادها با هدف ارتقای نقش و جایگاه زنان و خانواده و اجرای پروژه های محلی ریحان شهر یکی از رسالت های اداره امور زنان مناطق است که می تواند منشاء تحقق مردمی سازی فعالیت ها با کمک شهروندان باشد.

معاون شهردار منطقه ۶ افزود :دومین رویداد ریحان شهر با هدف شناسایی و توانمندسازی کنشگران اجتماعی و اجرای طرح های خلاقانه اجتماع محور و همچنین افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی و حس تعلق محله ای ساکنین رقم خورده که طی آن و با آموزش ها و ایجاد زیرساخت های لازم، طرح های خلاقانه ی اجتماع محور جمع آوری، ارزیابی و داوری شده است.

بصیری اظهار داشت:در حال حاضر با توجه به نیاز به راهبری شهروندان دارای طرح های قابل اجرا، با حضور مشاوران تخصصی در کمیته راهبری مستقر در شهردخت شماره یک منطقه، راهکارهای لازم برای ایجاد قابلیت های اجرایی نمودن طرح ها به شهروندان ارائه می شود.

انتهای پیام/