اجرای عملیات لکه‌گیری و بهسازی معابر با پخش بیش از ۲۵ هزار تن آسفالت
اجرای عملیات لکه‌گیری و بهسازی معابر با پخش بیش از ۲۵ هزار تن آسفالت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه در خصوص آسفالت معابر، اظهار کرد: اجرای آسفالت در معابر محلات ۱۴گانه به صورت تراش آسفالت و روکش کامل یا لکه‌گیری انجام شده است. وی افزود: از ۲۵ هزار تن آسفالت ۱۴ هزار تن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه در خصوص آسفالت معابر، اظهار کرد: اجرای آسفالت در معابر محلات ۱۴گانه به صورت تراش آسفالت و روکش کامل یا لکه‌گیری انجام شده است.

وی افزود: از ۲۵ هزار تن آسفالت ۱۴ هزار تن آن به صورت مکانیزه در مساحت ۶۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع و ۱۱ هزار تن دیگر نیز به صورت دستی در متراژ ۶۲ هزار متر مربع از معابر اجرا شده است.

به گفته این مسئول؛ اجرای آسفالت در ۲۷ معبر اصلی نواحی پنجگانه در قالب تراش و روکش آسفالت در بزرگراه های شهید رجایی، شهید تندگویان، بلوار شکوفه، خیابان های بنفشه، شیر چنگ و شهید زلفی انجام شده است. همچنین بیش از ۳ هزار نقطه لکه گیری، ۷ هزار و ۲۰۰ متر طول جدول کاری و ۸ هزار و ۱۰۰ متر مربع پیاده رو سازی اجرا شده است.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: با پخش این حجم آسفالت در نواحی و محلات این منطقه شاهد بهسازی معابر و رسیدگی به در خواست های عمرانی شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ بوده ایم.

انتهای پیام/