جلسه هماهنگی سومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز
جلسه هماهنگی سومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با حضور معاون هماهنگی امور مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها جلسه هماهنگی سومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد. به گزارش شهریار، مهدی یوسفی با اشاره به برگزاری سومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز افزود: به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با حضور معاون هماهنگی امور مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها جلسه هماهنگی سومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، مهدی یوسفی با اشاره به برگزاری سومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز افزود: به منظور پیگیری مشکلات مربوط به محلات منطقه از دید رسانه‌ها و بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ و اقدامات در راستای تحقق مصوبات قبلی و همچنین بررسی نتایج ملاقات عمومی قبلی و جدید این هفته، سومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت در شهرداری منطقه۶ تبریز برگزار خواهد شد.

قرار خدمت یکی از برنامه‌های مدیریت شهری جدید تبریز است که امکان احصای مشکلات اختصاصی مناطق و همچنین حل آنها با هماهنگی سایر دستگاه‌ها و مسئولان استانی را فراهم می‌کند.

پیش از این، دور نخست قرار خدمت در مناطق دهگانه شهرداری تبریز در راستای احصای مشکلات موجود، بازدید از پروژه ها و دیدار با اقشار مختلف مردمی برگزار شده بود و دور دوم قرار خدمت نیز با محوریت حضور در محلات پیگیری شد.