برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی پایدار در منطقه ۲۱
برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی پایدار در منطقه ۲۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار در منطقه ۲۱ که با حضور “سعید بشیری” معاون هماهنگی امور عمران فرمانداری تهران، “مهدی هدایت” مدیر سازمان نوسازی شهر تهران، “محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ و جمعی از نمایندگان سازمان های آب […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار در منطقه ۲۱ که با حضور “سعید بشیری” معاون هماهنگی امور عمران فرمانداری تهران، “مهدی هدایت” مدیر سازمان نوسازی شهر تهران، “محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ و جمعی از نمایندگان سازمان های آب و فاضلاب، برق، گاز و آتش نشانی، مدیران و معاونین شهری برگزار شد؛ به معضلات و چالش های منطقه ۲۱ پرداخته شد.

ابتدایی این جلسه چالش های منطقه ۲۱ شامل؛ زیر ساخت های نوسازی شبکه های آب و فاضلاب، تیرهای چراغ برق و روشنایی منطقه و بوستان ها، جانمایی و نصب شیرآلات آتش نشانی، احداث مترو و پایانه های تاکسیرانی، تجهیز و احداث مدارس، مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه نمایندگان سازمان ها و دستگاه های اجرایی پس از شنیدن چالش ها، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و آمادگی خود را نسبت به همکاری با شهرداری اعلام کردند.

همچنین “محمدرضا پوریافر” ضمن تشکر از معاون هماهنگی امور عمران فرمانداری تهران، مدیر سازمان نوسازی شهر تهران و نمایندگان دستگاه های اجرایی بیان داشت: منطقه ۲۱ در مسیر توسعه و پیشرفت است، پس لذا می بایست اتفاقات مهمی را در حوزه های مختلف رقم زد.

وی در ادامه گفت: بهترین پروژه های مسکونی در منطقه ۲۱ در حال ساخت است و چه بهتر است که با توجه به ظرفیتهای از جمله فرودگاه، همجواری با صنایع و تکنولوژی بتوانیم این ارتباط را بین سکونت و صنعت برقرار کنیم.

“پوریافر اظهار داشت: من و همکاران در منطقه ۲۱ سعی برآن داریم تا با ساخت پروژه های مسکونی اقدام به انتقال و ورود پرسنل صنایع و کارخانه ها از سطح شهر تهران به این منطقه کنیم تا با این امر از ترافیک بزرگ شهر تهران کاسته شود و همچنین با برگزاری نمایشگاه ها و ارائه محصولات این صنایع و ایجاد کارآفرینی و اشتغال در صنایع همراه با سکونت بسیاری از مشکلات و سختی های عبور و مرور، هزینه، وقت حل شود.

شهردار منطقه ۲۱ در پایان اعلام کرد: یکی دیگر از مباحثی که هدف منطقه ۲۱ است استفاده از ظرفیت های گردشگری به مانند بوستان قوری چای و بوستان بانوان توسعه فضاهای سبز و تفریحی است تا پس از به پایان رسیدن یک روز کاری، پرسنل بتوانند در کنار خانواده ضمن استفاده از محصولات تولیدی صنایع خود و همسایه در این مکان ها به استراحت و گردش بپردازند.

انتهای پیام/