جانمایی غرفه‌های آشنایی با چگونگی تفکیک پسماند در ورودی آزادراه تهران شمال
جانمایی غرفه‌های آشنایی با چگونگی تفکیک پسماند در ورودی آزادراه تهران شمال

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از نصب و جانمایی غرفه‌های جدید بازیافت در راستای اطلاع‌رسانی و اجرای طرح نوماند در ورودی‌های بزرگراهی منطقه از سمت آزادراه تهران_شمال خبر داد. وی در خصوص اهداف این طرح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از نصب و جانمایی غرفه‌های جدید بازیافت در راستای اطلاع‌رسانی و اجرای طرح نوماند در ورودی‌های بزرگراهی منطقه از سمت آزادراه تهران_شمال خبر داد.

وی در خصوص اهداف این طرح در منطقه ۲۲ گفت: جلب حداکثری مشارکت هموطنانی که شهر تهران را به عنوان مقصد گردشگری نوروزی انتخاب نموده‌اند در امر تفکیک پسماند از مبداء و نهادینه سازی فرهنگ بازیافت به کمک بروشورهای آموزشی و آشنایی با نحوه استفاده از طرح نوماند با کمک دستگاه‌های تلفن همراه از اهداف اصلی این اقدام خواهد بود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲، عنوان کرد: تفکیک زباله از مبدا توسط شهروندان کمک خواهد کرد تا ضمن حفاظت از محیط زیست پسماندهای قابل استفاده در چرخه بازیافت قرار گرفته و شهری عاری از هرگونه نازیبایی بصری داشته باشیم.

انتهای پیام/