جاده جوان آذر ماه به بهره برداری می رسد / اجرای ۳۰۰۰ متر عملیات جدول گذاری
جاده جوان آذر ماه به بهره برداری می رسد / اجرای ۳۰۰۰ متر عملیات جدول گذاری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۳ تبریز ازشتاب وتسریع عملیات عمرانی در جاده جوان در راستای تعریض و بازگشایی امتداد این جاده و ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره) خبر داد وگفت: با تلاش همکاران عمرانی منطقه پروژه بازگشایی وتعریض جاده جوان در آذرماه به بهره داری می رسد. به گزارش شهریار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۳ تبریز ازشتاب وتسریع عملیات عمرانی در جاده جوان در راستای تعریض و بازگشایی امتداد این جاده و ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره) خبر داد وگفت: با تلاش همکاران عمرانی منطقه پروژه بازگشایی وتعریض جاده جوان در آذرماه به بهره داری می رسد.

به گزارش شهریار ، علی قاسمی گفت: عملیات تعریض وهمچنین بازگشایی امتداد خیابان جوان به طول ۳۵۰ متر وعرض ۳۵ متردرحال انجام است که در این راستا عملیات احداث دیوار سنگی به ارتفاع ۳ متر وحجم ۲۰۰۰ متر مکعب به اتمام رسیده و۲۵۰ متر از این پروژه قابل بهرداری است.

وی با اشاره به تسریع در عملیات عمرانی این پروژه گفت: با تلاش همکاران معاونت عمرانی منطقه این پروژه تا پایان آذرماه به بهره برداری کامل می رسد.

وی افزود: این پروژه دارای دو لاین رفت و برگشت است که برای همسطح سازی لاین های رفت وبرگشت به طول ۴۵۰ متر و در ارتفاع ۱۰ متر و به حجم ۱۰۰ هزار متر مکعب عملیات خاک برداری و خاکریزی انجام شده است که پس از تسطیح و زیرسازی به زودی آسفالت ریزی این مسیر آغاز می شود.

قاسمی ادامه داد: همچنین جدول گذاری  جوب های سمت شرقی و غربی و همچنین رفوژ میانی این جاده به طول ۳۰۰۰ متر به اتمام رسیده است .

شهردار منطقه۳  افزود: علاوه بر بازگشایی امتداد جاده جوان به طول ۳۵۰ متر ، با جابجایی دال های بتنی کناره مسیر این جاده نیز به عرض ۳ مترتعریض شده و در کنار آن یک فقره پارکینک در ورودی شرقی این ورزشگاه به ظرفیت ۱۲۰۰ خودرو جهت تسهیل در رفت و آمد تماشاگران تیم تراکتور در ورودی شرقی این ورزشگاه احداث شده است.

وی ادامه داد: با اجرای عملیات عمرانی در ضلع شرقی ورزشگاه یادگار امام، خیابان جوان به عنوان مسیر دسترسی به استادیوم به طول ۸۵۰ متر افزایش و عرض آن تا ۳۵ متر تعریض می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه با بازگشایی امتداد خیابان جوان ، آب های سطحی ناشی از نزول باران و جاری از بالادست اتوبان کسایی نیز مهار خواهد شد گفت: به هنگام نزول باران، گل و لای  تپه ها به خیابان جوان و اتوبان کسایی سرریز و باعث ایجاد چهره نازیبا در این منطقه می‌شود که با انجام عملیات عمرانی و احداث کانال در این منطقه ، آب‌های سطحی به داخل کانال‌ها هدایت خواهند شد.

شهردار منطقه ۳ در ادامه تصریح کرد: با بازگشایی امتداد خیابان جوان کدهای ارتفاعی این مسیر نیز اصلاح خواهد شد.