برگزاری دوره مقدماتی چهارمین مسابقات نشاط سالمندی در منطقه ۹
برگزاری دوره مقدماتی چهارمین مسابقات نشاط سالمندی در منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: برنامه‌های نشاط سالمندی باعث بهبود مهارتهای روزمره  زندگی، تقویت کارکرد تمرکز، توجه و مهارتهای تعادلی و در نتیجه کاهش افسردگی در سالمندان می شود. وی افزود: در رویداد نشاط سالمندی هفت بازی با هدف بهبود […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: برنامه‌های نشاط سالمندی باعث بهبود مهارتهای روزمره  زندگی، تقویت کارکرد تمرکز، توجه و مهارتهای تعادلی و در نتیجه کاهش افسردگی در سالمندان می شود.

وی افزود: در رویداد نشاط سالمندی هفت بازی با هدف بهبود مهارت‌های تعادلی و حرکتی، مهارت‌های روزمره زندگی، بهبود تشخیص دیداری و شنیداری، تقویت کارکردهای شناختی مختلف همچون توجه، تمرکز، حل مساله طراحی و مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: بازی های رویداد نشاط سالمندی متناسب با ویژگی های سالمندان در ابعاد حرکتی/شناختی/ حسی /تعادل / مهارت های زندگی و اجتماعی و در راستای بهبود کیفیت زندگی گروه مخاطب طراحی شده است.

لازم به ذکر است دور مقدماتی رویداد نشاط سالمندی منطقه ۹ با حضور ۱۶تیم از ۴ محله استادمعین، دکتر هوشیار، دستغیب و امام زاده عبدالله با حضور ۹۰ نفر از اعضای کانون سالمندان منطقه۹ در سالن ورزشی ستاد  مدیریت بحران با چهار بازی شامل؛ چاپار، توپان، دایره و سنگ، دست به عصا  برای سالمندان بالای ۶۰ سال اجرا شد.

انتهای پیام/