برپایی گذر فرهنگی و اجتماعی در بوستان صحیفه سجادیه منطقه ۱۳
برپایی گذر فرهنگی و اجتماعی در بوستان صحیفه سجادیه منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت : اداره فرهنگی و اجتماعی ناحیه یک با مشارکت سرای محله زاهد گیلانی اقدام به برپایی گذر فرهنگی و اجتماعی در بوستان صحیفه سجادیه جنب سرای محله زاهد گیلانی کرد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت : اداره فرهنگی و اجتماعی ناحیه یک با مشارکت سرای محله زاهد گیلانی اقدام به برپایی گذر فرهنگی و اجتماعی در بوستان صحیفه سجادیه جنب سرای محله زاهد گیلانی کرد.

او افزود: در بخشی از گذر فرهنگی،   بانوان  بد سرپرست و بی سرپرست و گروهی از کار آفرینان دست آفریده ها، محصولات خود را به فروش می رسانند تا به منظور تأمین معیشت خانواده خود درآمدزایی کنند.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: در بازارچه خوداشتغالی با تعدادی ایستگاه و غرفه محصولات و دست آفریده هایی همچون صنایع دستی، پوشاک، انواع خوراکی ها و غذاهای محلی، لوازم تزیینی و محصولات عفاف و حجاب توسط بانوان به فروش رسید.

محمد هادی علی احمدی همچنین به برگزاری جشنواره غذای سالم در بخش دیگری از این گذر اشاره کرد و ادامه داد: در این جشنواره ها بیش از ۱۵ آشپز از بانوان ساکن محلات ناحیه بیش از ۳۰ نوع غذا، خوراک و نوشیدنی‌های سالم و قدیمی را به نمایش گذاشتند و در پایان پس از داوری غذا ها، به نفرات برگزیده، جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/