تکمیل ۹۰ درصد از فعالیت‌های عمرانی باغ موزه دفاع مقدس 
 تکمیل ۹۰ درصد از فعالیت‌های عمرانی باغ موزه دفاع مقدس 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در سایه تلاش شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر ۹۰ درصد از فعالیت های عمرانی باغ موزه دفاع مقدس به انجام رسیده است. به گزارش شهریار، شهرام دبیری در حاشیه مراسم بهره برداری از جاده دسترسی باغ موزه دفاع مقدس گفت: ۹۰ درصد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در سایه تلاش شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر ۹۰ درصد از فعالیت های عمرانی باغ موزه دفاع مقدس به انجام رسیده است.

به گزارش شهریار، شهرام دبیری در حاشیه مراسم بهره برداری از جاده دسترسی باغ موزه دفاع مقدس گفت: ۹۰ درصد از فعالیت های عمرانی و تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس به انجام رسیده و ادامه این فعالیت در مرحله تجهیز محتوایی موزه است.

وی، ضمن قدردانی از اقدامات عمرانی و تکمیلی شهرداری منطقه ۲ که علیرغم نبود بودجه برای احداث باغ موزه دفاع مقدس و تکمیل آن به انجام رسیده است تصریح کرد: در سایه تلاش شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر امروز شاهد به ثمر رسیدن مراحل تکمیلی این مجموعه هستیم.

دبیری، در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد بحث محتوایی موزه نیز سریعاً به اجرا درآید تا شهروندان، گردشگران و بازدید کنندگان بتوانند از این مجموعه بهره مند شده و با فداکاری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس آشنا شوند.