آینده فلسطین را باید از امروز در تاریخ جدید ثبت کرد
آینده فلسطین را باید از امروز در تاریخ جدید ثبت کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مصیب نظری امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در نودوهفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: با توجه به اینکه بندرعباس شهر دوستدار کودک است، لازم است شهرداری بندرعباس گزارشی از اقدامات شهر دوستدار کودک در جلسات آینده به شورا ارائه دهد. وی ضمن تبریک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصیب نظری امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در نودوهفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: با توجه به اینکه بندرعباس شهر دوستدار کودک است، لازم است شهرداری بندرعباس گزارشی از اقدامات شهر دوستدار کودک در جلسات آینده به شورا ارائه دهد.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران این عرصه، افزود: یاد تمام شهدای نیروی انتظامی و شهدای عرصه امنیت که امنیت کنونی خود را مدیون آن‌ها هستیم، گرامی می‌داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: به شکرانه عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی که دیروز رزمندگان شریف و جان‌برکف انجام دادند، ضربه‌ای تاریخی و درخور فهم رژیم غاصب صهیونیستی را دیدیم، پس از جنگ اعراب تاکنون خسارت و چنین افتضاحی برای رژیم صهیونیستی دیده نشده بود.

نظری اضافه کرد: بسیاری از مردم شریف ما خود به خود این تصاویر را دیدند، انرژی گرفتند و از اینکه مظلوم بر ظالم غالب شده است، شاد شدند.

وی با بیان اینکه ما مقتدرانه در کنار مقاومت فلسطین و مقاومت اسلامی هستیم، تصریح کرد: روزی می‌رسد که در کنار مسجدالاقصی به امامت امام خامنه‌ای نماز خواهیم خواند و این وعده به‌زودی محقق خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اسرائیل قدرت اصلی خود را در امنیت نظامی و حوزه اطلاعاتی می‌دانست که هم شکست اطلاعاتی و هم شکست امنیتی خورد. آینده فلسطین را باید از امروز در تاریخ جدید ثبت کرد.

نظری اضافه کرد: خواهیم دید که اتفاقات گسترده‌ای رقم خواهد خورد و به‌طور قطع به وعده صددرصد مقام عظمای ولایت، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند، اکنون ۱۷ سال بیشتر نمانده است و به نظر می‌رسد خودشان عجله بیشتری دارند.