تولید و پخش یک هزار و ۲۴۰ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تبریز
تولید و پخش یک هزار و ۲۴۰ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در مهر ماه سال جاری یک هزار و ۲۴۰ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تبریز تولید و از شبکه سهند مرکز صدا و سیمای آذربایجان شرقی پخش شد. به گزارش شهریار، از ابتدای سال ۱۴۰۲، پنج هزار و ۴۱۰ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تولید شد که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در مهر ماه سال جاری یک هزار و ۲۴۰ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تبریز تولید و از شبکه سهند مرکز صدا و سیمای آذربایجان شرقی پخش شد.

به گزارش شهریار، از ابتدای سال ۱۴۰۲، پنج هزار و ۴۱۰ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تولید شد که یک هزار و ۲۴۰ دقیقه در مهرماه از شبکه سهند مرکز صدا و سیمای آذربایجان شرقی پخش شده است.

از برنامه های تولیدی استودیو شهر شهرداری تبریز در مهرماه ۲۸۰ دقیقه مربوط به پخش برنامه “تبریزیم” است که روزهای یکشنبه تا چهارشنبه به غیر از روزهای تعطیل به مدت ۲۰ دقیقه از طریق صدای مرکز آذربایجان‌شرقی روی آنتن رفت.

در ویژه برنامه “تبریزیم” پس از احصاء مشکلات و معضلات محله‌ای از مناطق مختلف شهر با هماهنگی استودیو شهر پس از حضور مدیران شهری در محل و استماع مطالبات مردمی تا رفع مشکلات، توسط گزارشگر برنامه مستندسازی و از رادیو پخش می شود.

استودیو شهر تبریز، مهرماه سال ۱۴۰۲ در آیتم های متنوع رسانه‌ای اقدام به تولید محتوا کرده است. در بخش خبر به مدت ۲۴۰ دقیقه و در آیتم های آموزش و ایمنی، نکات ترافیکی، فرهنگ شهروندی، گردشگری، قوانین و مقررات شهرسازی هر کدام به مدت ۱۲۰ دقیقه محتوا تولید و پخش شده است.

برنامه‌های استودیوشهر جایگاه مناسبی در بین مخاطبان رادیویی تبریز در خصوص پیگیری مطالبات شهری تبریز پیدا کرده است به طوری که از ابتدای سال جاری بیش از ۹۵۰ مشکل و مطالبه مردمی در خصوص معضلات شهری احصاء شده که از این تعداد ۱۳۰ مورد مربوط به مهرماه است که با پیگیری مطالبات مردمی، ۵۰ درصد جوابیه توسط مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز دریافت شده است.

استودیوشهر تبریز ۶ شهریور ۱۳۸۷ فعالیت خود را با تولید برنامه‌های رسانه‌ای در موضوعات شهری و فرهنگی آغاز کرد و در جهت ارتقای خدمت‌رسانی شهری و همچنین در حوزه ارتقاء فرهنگ و آموزش شهروندی سعی دارد نقش پل ارتباطی موثر بین شهروندان و مدیریت شهری ایفا کند.