راه اندازی مجدد پل عابرگذر مقابل کلینیک شیخ الرئیس توسط شهرداری منطقه ۲
راه اندازی مجدد پل عابرگذر مقابل کلینیک شیخ الرئیس توسط شهرداری منطقه ۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به منظور تسهیل تردد شهروندان از کمربندی آزادی و از مقابل کلینیک شیخ الرئیس؛ مشکل خرابی پل عابرگذر مکانیزه مقابل این درمانگاه، توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز برطرف و این عابرگذر مجدد راه اندازی شد. به گزارش شهریار، به منظور تسهیل تردد شهروندان خصوصا بیمارانی که برای استفاده از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به منظور تسهیل تردد شهروندان از کمربندی آزادی و از مقابل کلینیک شیخ الرئیس؛ مشکل خرابی پل عابرگذر مکانیزه مقابل این درمانگاه، توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز برطرف و این عابرگذر مجدد راه اندازی شد.

به گزارش شهریار، به منظور تسهیل تردد شهروندان خصوصا بیمارانی که برای استفاده از کلینیک شیخ الرئیس و درمانگاه امام رضا (ع) از پل عابرگذر مکانیزه مقابل این درمانگاه عبور می کنند؛ مشکل این عابرگذر برطرف و مجدداً راه اندازی شده است.

با توجه به تردد روزانه شهروندان بسیاری از روی پل عابرگذر مقابل کلینیک شیخ الرئیس و در راستای تامین امنیت تردد بیمارانی که برای استفاده از این کلینیک و درمانگاه امام رضا (ع) از کمربندی آزادی عبور می کنند، شهرداری منطقه با تعویض قطعات معیوب و سرویس کاری پل، اقدام به رفع خرابی و تمیز کاری ریل‌های عابرگذر کرده و با راه اندازی مجدد آن، عابرین پیاده هم اکنون در حال تردد از روی این پل مکانیزه هستند.