توسعه شبکه آب خام در بیش از ۱۵ هزار متر طول توسط شهرداری منطقه ۲
توسعه شبکه آب خام در بیش از ۱۵ هزار متر طول توسط شهرداری منطقه ۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: برای توسعه شبکه آب خام توسط شهرداری منطقه ۲ بیش از ۱۵ هزار متر طول در سطح حوزه این منطقه حفاری و لوله گذاری شده است. به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: برای توسعه شبکه آب خام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: برای توسعه شبکه آب خام توسط شهرداری منطقه ۲ بیش از ۱۵ هزار متر طول در سطح حوزه این منطقه حفاری و لوله گذاری شده است.

به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: برای توسعه شبکه آب خام جهت نگهداری صحیح از فضاهای سبز شهری از ابتدای سال تاکنون در سطح حوزه این منطقه توسط حوزه فضای سبز ۱۵هزار و ۱۰۰ متر (طول) حفاری و لوله گذاری شده است.

وی افزود: توسط اکیپ فضای سبز و با همکاری تاسیسات منطقه به منظور نگهداری صحیح و اصولی از درختان موجود و در راستای حفظ  فضاهای سبز شهری، در حدفاصل میدان جانبازان تا جدیری شمالی و خیابان گلباد، در باندهای رفت و برگشت میدان شهید منتظری تا آبرسان و در لاین شرقی و غربی بلوار دکترحسابی، لوله گذاری آب خام به انجام رسیده است.

شهردار منطقه ۲، بلوار ۲۹ بهمن و ۳۵ متری سینا، مسیر کمربندی میانی و همچنین خیابان سینا و میادین دانش و گلدشت را هم نام برد که مورد لوله گذاری برای توسعه شبکه آب خام قرار گرفته است.

علی‌پور ادامه داد: شبکه آب خام در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ در پارک شمیم پایداری و تفرجگاه جنگلی صائب تبریزی توسعه می یابد.