توسعه حمل‌ونقل عمومی محور اصلی پروژه‎‌های تجاری جدید شهرداری تبریز
توسعه حمل‌ونقل عمومی محور اصلی پروژه‎‌های تجاری جدید شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: پروژه های تجاری جدید مانند پروژه تجاری میدان ساعت بر پایه توسعه حمل ونقل عمومی تعریف می شوند. به گزارش شهریار، غلامرضا روشنی ضمن تاکید بر انسان محور بودن توسعه شهری گفت: توسعه و زندگی بخشیدن به محدوده مرکزی شهر تنها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: پروژه های تجاری جدید مانند پروژه تجاری میدان ساعت بر پایه توسعه حمل ونقل عمومی تعریف می شوند.

به گزارش شهریار، غلامرضا روشنی ضمن تاکید بر انسان محور بودن توسعه شهری گفت: توسعه و زندگی بخشیدن به محدوده مرکزی شهر تنها با تسهیل دسترسی انسان ها به این محدوده امکان پذیر است و این امر با تقویت حمل ونقل عمومی ازجمله افزایش ناوگان، توسعه خطوط مترو ، افزایش مسیرهای BRT و… و همچنین ایجاد محدودیت برای خودروهای شخصی امکان پذیر است

وی افزود: یکی از پتانسیل های مهم شهر تبریز از قدیم تا اکنون بازار بزرگ تبریز است که در سطح جهانی مورد توجه است و همین امر نشان از قطب اقتصادی بودن کلانشهر تبریز از گذشته تا به اکنون است.

روشنی تصریح کرد: اگر بخواهیم در راستای تسهیل دسترسی خودروها به این محدوده عمل کنیم اساس تخریب این مجموعه وزین را پایه ریزی کرده ایم.

وی ادامه داد: هدف ما در تعریف پروژه های تجاری جدید از جمله پروژه تجاری میدان ساعت، تسهیل دسترسی انسان ( شهروندان و گردشگران) به مجموعه وزین و تاریخی هسته مرکزی شهر است و بدیهی است برای نیل به این هدف عملکرد مسئولان شهری و شهروندان هردو کارساز خواهد بود.