توزیع بیش از ۳۶۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز
توزیع بیش از ۳۶۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه۷تبریز از توزیع بیش از ۳۶۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ در تشریح این خبر گفت: بیش از ۳۶۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز طی یک هفته توزیع شده است. وی با اشاره به اقدامات صورت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه۷تبریز از توزیع بیش از ۳۶۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ در تشریح این خبر گفت: بیش از ۳۶۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز طی یک هفته توزیع شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: عملیات آسفالت ریزی به صورت کلی و لکه گیری توسط معاونت های عمران و خدمات شهری انجام شده است که برای آسفالت ریزی های اساسی و کلی نسبت به زیرسازی و تسطیح و رگلاژ آنها نیز اقدام شده است.

آدی بیگ با اشاره به مسیرهای آسفالت ریزی شده طی مدت مذکور تصریح کرد: مسیر اصلی خیابان ۱۳ آبان جلالیه، کوی بعثت ۱ محله خلجان، اندیشه، رسالت و رواسان طی هفته گذشته به صورت کلی و یا لکه گیری آسفالت ریزی شده اند.

شهردار منطقه همچنین یادآور شد: این عملیات توسط معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری به صورت آسفالت ریزی کلی و جزئی صورت می گیرد و در ادامه تمامی محلات و مسیرهای منتهی نیز آسفالت ریزی خواهند شد.