اجرای بیست وسومین دوره طرح شهردار مدرسه در مدارس منتخب منطقه ۷
اجرای بیست وسومین دوره طرح شهردار مدرسه در مدارس منتخب منطقه ۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی اظهار کرد: نشست کمیته منطقه ای این طرح با حضور معاون پرورشی و کارشناسان متوسطه اول ودوم آموزش و پرورش به همراه مدیران و مربیان پرورشی مدارس منتخب این طرح برگزار شد. معاون امور اجتماعی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی اظهار کرد: نشست کمیته منطقه ای این طرح با حضور معاون پرورشی و کارشناسان متوسطه اول ودوم آموزش و پرورش به همراه مدیران و مربیان پرورشی مدارس منتخب این طرح برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ خاطرنشان کرد: به منظور اجرای دقیق و هماهنگی در سطح نواحی و مدارس مشمول طرح، مدیران اجتماعی نواحی نیز در این نشست حضور داشتند و برنامه ریزی های لازم برای اجرای انتخابات شهردار مدرسه با همفکری و هم اندیشی حاضرین انجام شد.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: پس از کاندید شدن دانش آموزان و تبلیغات، انتخابات در روزهای اول تا سوم آبان ماه برگزار و پس از آن شهردار مدرسه و معاونین آن مشخص می شوند.

وی با تاکید بر اینکه آشنائی با حقوق و تکالیف شهروندی و مشارکت اجتماعی از جمله اهداف شاخص طرح شهردار مدرسه است که دانش آموزان را به شهروندانی قانونمند تبدیل می کند، گفت: تبدیل دانش آموزان به نیروهایی کارآمد برای مشارکت در برنامه های شهری و اجتماعی از دیگر اهداف طرح شهردار مدرسه بوده و مدیریت در این طرح به مانند تمرین مدیریت شهر توسط آینده سازان این مرز و بوم است.

راجی در پایان ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه های مرتبط با مسائل ایمنی، ترافیک و حمل و نقل عمومی، زیست محیطی، امور اجتماعی و فرهنگی، ورزشی و تربیت بدنی و همچنین تقویت حس مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت شهری را از جمله اهداف این انتخابات شهردار مدرسه عنوان کرد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از مربیان پرورشی فعال در اجرای طرح سال گذشته، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/