تلاش برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تعریف شده در بودجه سال جاری 
تلاش برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تعریف شده در بودجه سال جاری 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از اهتمام ویژه برای سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه های عمرانی تعریف شده در بودجه سال جاری خبر داد. به گزارش شهریار، سامان احمدزاده در خصوص آخرین وضعیت پروژههای عمرانی و اقدامات انجام شده اظهار کرد:  با توجه به پروژ های تعریف شده در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از اهتمام ویژه برای سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه های عمرانی تعریف شده در بودجه سال جاری خبر داد.

به گزارش شهریار، سامان احمدزاده در خصوص آخرین وضعیت پروژههای عمرانی و اقدامات انجام شده اظهار کرد:  با توجه به پروژ های تعریف شده در بودجه سال جاری و برنامه ریزی های انجام شده با اتمام این پروژهها شاهد شکوفایی عمرانی شهر خواهیم بود.

وی در رابطه با پروژه های کلان شهرداری گفت: امسال 6 پروژه تقاطع غیرهمسطح دربودجه سال جاری تعریف شده  که در راستای گره گشایی ترافیک شهری اجرا می شوند.

احمدزاده در تشریح این پروژهها گفت: پروژههای تقاطع غیر همسطح بعد از تصویب در معاونت حمل و نقل و ترافیک و بر اساس اولویت ترافیکی  وارد فاز اجرایی  شده اند که در حال حاضر پروژه خلعت پوشان در خاوران پس ازمرتفع نمودن برخی مشکلات جابجایی تاسیسات سرعت گرفته و در حال اجرای مراحل تثبیت ترانشه ها است.

وی در ادامه با اشاره به تقاطع غیرهمسطح شهید حیدری نیز گفت: این تقاطع غیرهمسطح یکی از پروژه های کلان شهرداری در راستای توسعه شهری، تکمیل رینگ شمال تبریز، مدیریت بحران و رفع مشکلات و گره های ترافیکی در امتداد اتوبان ولایت بوده که با سرعت در حال اجرا است.

وی پروژه تقاطع حیدرآباد با اتوبان پاسداران و طرح تبادل ارس را از دیگر پروژه های ترافیکی کلان شهرداری برشمرد و گفت: این پروژه ها نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته در حال اجرا هستند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از دیگر تقاطع های مهم در حال اجرا به پروژه های تقاطع غیرهمسطح میدان معلم و میدان قراملک اشاره کرد و گفت: این پروژه ها از نظر نیازسنجی ترافیکی قابل توجه بوده و پس از بهره برداری میزان قابل توجهی از گره های ترافیکی منطقه را مرتفع خواهند کرد که براساس روزشمار تعریف شده با سرعت مناسبی در حال اجرا هستند.

وی در خصوص پروژه پل روگذر میدان معلم گفت: این پروژه با استفاده از تکنولوژی جدید بصورت فناوری سگمنتال که برای اولین بار در شمالغرب ایران اجرا می شود ضمن اتصال خیابان نظام پزشکی به چایکنار، ترافیک تقاطع معلم را مرتفع خواهد کرد .

احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه های  مناسب سازی معابر گفت: پروژه های مناسب سازی معابر در دو بعد مناسب سازی برای عابرین پیاده وناتوانان وکم توانان جسمی و حرکتی در پیاده رو ها اجرا می شود که تا کنون اقدامات گسترده ای در این راستا اجرا شده است .

وی افزود: در بعد دیگر اجرای پیاده راه ها در راستای پیاده محور نمودن شهر و اولویت دادن به عابرین پیاده است که درسال جاری اجرای این پروژه مخصوصا در بافت مرکزی شهر افزایش یافته و تاکنون چندیدن پیاده راه جدید احداث شده و تعدادی نیز در درست اجرا می باشد و برای سال جاری نیز احداث پیاده راه در اکثر مناطق تعریف شده و در مرحله اجرایی هستند.

وی با اهمیت دادن به موضوع رفاه و آسایش و امکانات تفریحی شهروندان گفت: در سال جاری با توجه ضرورت اهمیت به رفاه شهروندان اجرای پارک های محله ای در مناطق دهگانه شهرداری در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر 8 پارک محله ای دراین راستا در مناطق مختلف شهرداری درحال اجرا می باشد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز همچنین با اشاره به اهمیت نظارت دقیق بر فعالیت های عمرانی گفت: ناظرین عالی معاونت عمرانی شهرداری تبریز در همین راستا با  نظارت مستمر در پروژه ها علاوه بر اینکه موجب سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه هستند بهره وری آن را نیز افزایش می دهند.